Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg testet etter EL mnd etter mnd, men absolutt ingen pos tester, Merker frustrasjonen begynner å tære på. Har prøvd å ikke stresse med å bli gravid, er jo ikke så lett å bli det når en ikke har EL...

I dag var jeg på kafe, og skulle tro det var den store babydagen. Kafeen var stapp full av nybakte mødre med babyene sine, og damer som var høygravide. Ikke moro å være meg da, men et stort ønske om å få en pos test. Hvorfor skal det være så lett for noen, mens for andre virker det umulig??? Jeg tenker stadig for meg selv at det skjer når det skjer. Alt har en mening. Samboeren min mener at det skjer når det skjer og at vi ikke skal stresse. Men akkurat nå føles ting tungt... Har vel brukt 10.000 kr på akupunktur uten hell. Legebesøk og piller....

Hmm.... Måtte bare få ut litt tanker her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

eg forstår deg så sinnsykt godt !!!!!

Eg var og på cafe i går me ei som var gravid.. I tillegg så sko me kjøpe maling i dag og alle jentene som var i butikken var gravide ( uten unntak )

eg blir deppa av at me ikkje får det te !!

slite og me el denne mnd !! får pos og neg test på samme dag og dette har pågått i fire dager.. skjønne ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...