Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg er missfornøyd med min farge. Det ble rett og slett ikke pent! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142949910-n%C3%A5r-man-klager-p%C3%A5-det-fris%C3%B8ren-har-utf%C3%B8rt-med-ditt-h%C3%A5r-f%C3%A5r-man-da-gratis-gjenoppretting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Del Skrevet 24. februar 2011 Der jeg jobber er reklamasjonen gratis så langt det faktisk er en reklamasjon. Kommer feks en blond kunde inn,vil bli brunette,men angrer seg er det ingen reklamasjon fordi kunden har fått det man ble enige om. Men er jobben dårlig utført,det er ujevnt,noe helt annet enn det dere blir enige om skal reklamsjonen være gratis. Vi vil jo gjerne at alle kunder skal bli 100% fornøyde og setter faktisk veldig pris på om kunder som ikke er det kommer innom sånn at vi kan fikse på det:) Et lite tips: Vær saklig og konkret når du ringer/stikker innom og forteller om problemet. er alltid mye hyggeligere å hjelpe noen som ikke går til "angrep" med en gang. Ofte er det en enkel sak og fikse opp i problemet. Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142949910-n%C3%A5r-man-klager-p%C3%A5-det-fris%C3%B8ren-har-utf%C3%B8rt-med-ditt-h%C3%A5r-f%C3%A5r-man-da-gratis-gjenoppretting/#findComment-142950131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå