Gå til innhold

Achieved my Everest79-?2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hadde svart på et innlegg.. Tenk å finne deg her?! Så utrolig koselig! Har tittet etter deg med jevne mellomrom på forumene, men du ble liksom borte..

Vet ikke om du husker meg da..

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej

Ja här är jag å detsamma till dej, ser att du fått en liten tjej du åxå så fantastiskt!! Ja vi la ju som sagt provningen på is men så blev jag gravid pga slarv.. skulle ju enligt läkarna inte kunna bli gravid men ja tydligen så e jag väldigt fertil =)

Fick så en liten tjej efter ett tufft svangerskap både psykiskt och fysiskt (svangerskapsforgiftning). Lillfisen e helt underbar och jag njuter varje dag, hon e nu redan 8 mnd å kryper för fullt så massa liv i huset om dagen=)

Har du det fint hemma i permisjon då?

Så hyggligt å höra från dej alltså=)

kram

Skrevet

Så utrolig bra at det gikk likevel!! Glad på dine vegne! :-D

Fant ut at jeg var gravid for 3. gang bare noen få dager før timen vår på Riksen for IVF-planlegging.. Var en fryd å kunne avbestille hele timen!!

Mye dårlig i begynnelsen av svangerskapet, men resten gikk egentlig veldig bra (hadde bare de "vanlige" plagene som alle får..).

Komplisert planlagt keisersnitt, men alt etterpå har gått veldig bra da.

Hun er en utrolig snill baby. Hun blir stadig mer aktiv, griper leker og herjer litt med de, "snakker" masse, smiler og ler!

Vi har det virkelig helt supert!

:-)

Skrevet

Så fantastiskt.. ja jag fann ut att jag var gravid ett par dagar innan jag skulle in på hysteroskopi så e glad att jag följde magkänslan å tog en test. Fick fantastisk uppföljning gjenom hela svangerskapet på Ahus så svangerskapsforgiftningen blev upptäckt tidigt som tur e. Skulle sättas igång den 22 juni men fick rier den 21 så då slapp vi det=)

Så flott att du koser dej hemma med den lilla.. blir ju bara bätter å bättre ju äldre de blir <3

Vår lilla fis är åxå väldigt snäll: sover, äter å är väldigt sosial så har inte haft några problem alls måste jag erkänna. E faktiskt så att jag redan nu börjar tänka på nr 2 men pappan e då inte lika klar för det än!

Ha en fiin dag

Skrevet

Så godt å høre at dere har det bra! :-)

Hmm.. nr 2 ja.. Er jo bare å begynne å tenke. Krever vel litt mental forberedelse.. Jeg er helt med på den.

Kommer nok til å ta tid å avgjøre om jeg orker å starte en ny runde.. for tenk om det skulle bli alt det samme en gang til? Selv om jeg har blitt gravid 3 ganger, så er det nok snakk om en ganske stor porsjon flaks, hvis vi har forstått rett..

Og prøver vi på et søsken etter hvert, så vil det kreve større/annerledes bolig og større bil, så er mye å evt ta hensyn til...

*Klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...