Gå til innhold

Er ticket to heaven dressene store i størelsen???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vudere sterkt og kjøpe ticket vårderess til han, men siden det ikke er noen forhandlere her jeg bor så må jeg kjøpe på nettet..

 

Han bruker nå star 104 i reima vinterdress og er 3 år gammel..

 

Hvilken str bør jeg velge? Den må kunne brukes også til høsten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de er som reima omtrent. Men du må ha en ganske stor str siden du bruker 104 i reima på en 3 åring? Min 3 åring bruker 98 og jeg trodde han var ganske lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell mellom størrelsene, en størrelse opp og en størrelse ned. Tok med meg to dresser hjem for å prøve på hjemme, og det var milevis forskjell, husker jeg.

Dressen var ikke spesielt god, men den har nåvart siden sist vinter så skal ikke klage for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg synes de er store i strl. Sønnen min bruker nå 86 / 92, dressen er i 86 og han ser jo ut som en taterunge som har arvet klærne fordi den er så stor til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sønnen min er 3,5 og er ganske lang. Han har både Ticket og Reima vinterdress i 98 og Ticket er større. Den er lenger i livet liksom. Har også vårdress i Ticket, den er forøvrig helt super! Den er også i str 98 så ville nok kanskje gått for en 104 hadde jeg kjøpt no. Jeg har også en Ticket vinterdress (arvet etter storesøs) i 104 og den måtte han bruke forleden dag, og det gikk helt fint. LItt stor.... Han er forresten 103 cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...