Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Har ikke hatt hard mave eller noe i det siste, men i går så merket jeg at det gjorde vondt med nr.2...blødde bittepitt...har også merket at det er litt ubehagelig å tisse, og det kommer en minimal stråle så jeg sitter lenge syns jeg;) Nå i stad når jeg var på do og KUN tisset så kjente jeg at det gjorde litt vondt i baken (skjønner ikke hvorfor...for som sagt jeg tisset jo bare), men uansett da, så tittet jeg ned i do og så at jeg blødde rimelig friskt....trodde først det var fra skjeden men oppdaget fort at det var fra baken:( Kan jeg har fått en hemoroide som har sprukket til tross for normal avføring i det siste? Hva bør jeg gjøre for å finne ut av dette? Burde jeg starte behandling for hemoroider uten egentlig å vite om det er det? Setter stor pris på innspill her:)
turnerImagen har kommet ut:) Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Er nok ganske sannynlig det er hemoroider ja. Selv har jeg ikke vært hard i magen siden første trimester, men begynte å blø pga. hemoroider i 2. trimester, og har gjort det siden, nesten ved hvert dobesøk. Legen min sjekka at det faktisk var hemoroider, men mente jeg ikke skulle gjøre noe med det. Han sa og at man godt kan få det fordi babyen presser på og sånt, trenger ikke nødvendigvis ha hard mage. Er ikke plagsomt på noen måte ellers for meg da, så får se etter fødselen om jeg bør gjøre noe med det om det ikke går over. Legen din kan sjekke at det faktisk er hemoroider, men ellers ville vel ikke jeg gjort noe med det før eventuelt etter fødselen, men hør heller på råd fra legen din enn meg selvsagt;)
sisten Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Du kan bruke alcosanalkrem:-)) den er ufarlig for graviditeten:-) har fått de berømte hemoridene jeg også av presset fra barnet, ikke hard mage :-))
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2011 takk for svar dere:) Ubehagelige greier, også så mye blod...skvatt skikkelig jeg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå