Gå til innhold

Er det meningen at ullinnlegg skal være innerst mot huden, eller utenpå engangsinnlegg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt to svindyre pakker med ullinnlegg på apoteket. Disse er skikkelig tynne, og jeg lekker igjennom på 30 sekunder om jeg kun har de på. Det er kanskje meningen at de skal være utenpå engangsinnlegg om man lekker mye, slik som jeg jo helt klart gjør? Har kjøpt dem fordi noen sa man må ha ullinnlegg når man er utendørs i kulda, men det nytter vel lite å ha dem på og tro at de skal holde meg varm om jeg lekker igjennom med en gang?

 

Gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte engangsinnlegg inni ullinnleggene. Tenker at ulla skal holde den verste kulden ute. Men det kan være at det er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de som deg, med engangsinnlegg under, så lenge jeg har lekket såpass mye. For de holder jo ikke på fuktigheten, men leder den ut, og dermed funker de ikke for meg heller ;-) Du trenger altså ikke ullinnlegg hvis du har engangsinnlegg med feks en ullgenser på utsiden.. Forøvrig finnes tykkere ullinnlegg, men uansett går det igjennom hvis man lekker som ei sil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...