Gå til innhold

Flere som har hatt intuitive(?) drømmer ang babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da påsan var nyfødt drømte jeg at han hadde fått tak i en sokk som han hadde putta i munnen og derfor holdt på å bli kvalt! Jeg bråvåkna og sjekka han og da lå han med dyna over hodet! Det var skummelt!

Og så drømte jeg at han hadde forsvunnet, og jeg sprang ned til elva, da jeg våknet hadde han gulpet/siklet masse og var veldig våt og iskald på brystet, brr...

Er det bla dette som kalles morsinstinkt!? :)

Noen flere som har hatt mareritt eller tenkt tanker ang babyen, og så har det vært noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh:-) er nok en connection til morsinstinkt, ja. Kjenner en som er "sanndrømt" når det gjelder de nærmeste, og det er nesten skummelt når hun ringer og spør om det har skjedd noe.. (feks når jeg fant ut at jeg var gravid og når mamma fikk kreft).

Jeg har det ikke sånn, og jeg håper for Guds skyld ikke mine "tanker" er sanne.. For jeg får plutselige grusomme tanker/bilder om at barna mine faller ned trapper, slår hodet i baderomsfliser, klemmer fingrene i bildører Osv. GRUSOMT! Det går kaldt nedover ryggen hver gang jeg tenker noe sånt.. ;-z har jo ikke skjedd noe av det jeg har tenkt noen gang, heldigvis...

Skrevet

spennende temat dette :)

Mamman min er sanndrømt, gir et lite eks her fra jula.

Jeg fikk kjempefine og veldig dyre semskede støvletter i julegave fra henne. Dagen etter sier hun til meg at hun drømte at jeg hadde hoppet i søla med skoene og ødelagt dem. Neste dag var jeg og datteren min på isbar, og hva skjer, jo tjeneren snubler og søler en hel milkshake ut over skoene mine, vogna til mini, oppi stelleveska, you name it, det var overalt :(

Så måtte ringe mamma med det samme og si at drømmen hennes var sann.

Men sånn ellers, så drømte jeg hele tiden "blå drømmer" før jeg fikk vite at jeg skulle ha gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...