Gå til innhold

noen som har prøvd modningsakupunktur?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har siste uka hatt så mye vonde kynnere, menssmerter, nedpress, stikninger i underlivet, vond korsrygg og er så sliiiiten av alle vondene.. er i uke 37.

skal derfor prøve modningsakupunktur imorgen, har dere erfaring med det?

håper kanskje det roer seg litt ned eller at det setter igang for fullt, kommer til å ha null energi til fødseln hvis dette fortsetter i 3 uker til.

takker for alle innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har vært på fødselsforberedende akupunktur (er vel basically det samme..). Har vært på det 3 ganger og det jeg nå merker er at akupunkturen trigger mer, altså det blir mer kynnere, nedpress etc...i etterkant.

Men jeg slapper i hvertfall godt av mens jeg ligger med nålene, hun setter nåler for at jeg skal slappe godt av og få energi i tillegg til de som er med på å trigge livmoren.

Lykke til med både akupunktur og fødsel:)

Skrevet

Jeg må si meg enig med Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥. Min erfaring (både fra denne gangen og sist graviditet) er at jeg etter behandling får mer av harde kynnere og nedpress. Magen kan være steinhard hele kvelden... Er selv fornøyd for hver minste lille vondt, for jeg vet at det mest sannsynlig bidrar til et enklere fødselsforløp når det hele starter skikkelig :)

Snakk med akupunktøren og forklar hvordan du har der. Er sikkert mulig å sette noen nåler slik at du f.eks får sove bedre, slappe av ol...

Lykke til hvertfall :)

Skrevet

Takk for svar, håper selv at alle disse vondtene skal føre til et enklere forløp! :)

Skal be om at hun sitter noen nåler så jeg får slappet skikkelig av også:)

Skal til jordmor og få akupunktur, ble dere undersøkt om dere var modne også da?

Skrevet

Nei, jeg har aldri blitt sjekket for modning. Blir ikke det hos min vanlige jordmor heller forøvrig. De gangene jeg har blitt sjekket for modning har vært på overtidskontroller på sykehuset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...