Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Oppdaget at jeg var gravid FORDI jeg hadde småblødninger for litt over en uke siden. På tirsdag fikk jeg påvist at hcg hadde sunket. Det jeg bekymrer meg for nå er at jeg bare har hatt småblødninger og det virker ikke som om noe har kommet ut. Legen sa at jeg bare skulle slappe av, at det var så tidlig at kroppen ordna opp selv. Han kjente på livmora og sa at jeg var seks uker på vei, selv om jeg iflg syklus skulle vært åtte. Har hatt en vanlig mens for fire uker siden, derfor hadde jeg ikke mistanke før. Har hatt en spontanabort før, da blødde jeg ganske kraftig og hadde en dag med voldsomme rielignende smerter. Puppene mine er fortsatt litt ømme,ellers føler jeg meg helt som vanlig. Virker også som om jeg helt har slutta å blø. Burde jeg vært til ultralyd? Vi vil gjerne prøve igjen så fort som mulig, vil virkelig ikke ha noen komplikasjoner, særlig etter to SA på rad. Har heller ikke hatt smerter. Syns det stikker litt på ene siden, omtrent som ved eggløsning. Kan det være ex.u eller vil det være mye vondere? Hjelp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142949566-noen-som-har-opplevd-det-samme-gal-av-%C3%A5-gruble/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå