linaa Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 jeg tok en test på mandag, den ble positiv. altså den ene streken ble sånn som den alltid er, men etter noen sekunder til var det en strek til som kom frem, den var ikke såå sterk som den andre. men fortsatt tydelig! å like bred! Hivde meg iveien å kjøpte en test til. av samme slag med digital, som viser sånn kryss, men den viste negativ, tok den testen dagen etter altså? noen som har noe formeninger om det her ? er 4 dager over mens!!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 jeg sliter med det samme nå.. hadde en "positiv" i går kveld, og en negativ i dagtidlig! skjønner ingenting lengre skal jo vell ikke komme frem en strek dersom man ikke er gravid? jeg brukte cb og her er bilde http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/591533
linaa Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2011 ja er den jeg har brukt da jeg fikk negativ.. men brukte en CB med streker når den var positiv
linaa Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2011 kan legge ut bilde av min test i morgen .. skjønner ingen ting jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå