Fru Hormonell Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Jeg er 4+4 og har ikke kjent noe til det ennå. Smerter når man hoster og snur seg brått osv. Håper ikke det er et dårlig tegn. Ser liksom at det er så mange som har det. Takker for svar!
?!:) Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 hva er ligamentsmerter??må bare spørre jeg:)
Gjest Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 husker ikke når jeg fikk det.. merka ikke at jeg var gravid før i uke 3, nesten fire så kunne hatt det da uten å merke noe.. i uke 6 kjente jeg det stadig vekk.. noen ganger om dagen, og ingenting i uke 7 omtrent, er i uke 8 og synes det stikker og strekker rimelig mye... livmora skal jo utvides, og det er sunnhetstegn å kjenne det, men eg kan ikke huske at jeg la merke til noen slike smerter i mitt første svangerskap... : )
Fru Hormonell Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2011 Har ei jente på 7 år, men husker ikke når jeg fikk det, og om jeg hadde det;) Jeg er bare redd det er noe galt, siden jeg ikke kjenner noe av det. Kjenner mensmurringer og ilinger fra livmora og opptil navlen enkelte ganger. Men har ikke vondt når jeg hoster, snur meg osv. Jeg kjenner på alt av symptomer om dagen og klarer ikke å slappe av og nyte at jeg er gravid. Håper det kommer en dag, da jeg kjenner meg fredfull;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå