Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke anbefaler dere at man tar denne tidlig ultralyden? Noen sier uke 11, mens det virker som andre tar i tidsrommet 9-12.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med en mening eller informasjon om dette? Takker og bukker så mye for hjelp:)

Skrevet

trenger kanskje ikke være så frekk??

men jeg har hørt at man bør venete til uke 11-12

Bare hyggelig!!

Skrevet

Hva mener du? Var det virkelig ikke meningen å være frekk.. Merkelig tolkning av det som skulle være en hyggelig om mulig utålmodig melding.

Skrevet

Hehe.. tror bim damer er på krigstien idag :P

Jeg skal imorra.. iiiiik! Jeg er 6+3 da, mange venter jo litt.. men jeg skal bestille en til i uke 12 jeg :) Trenger bare å vite at alt er bra :)

Skrevet

:-) Ja jeg skjønte ikke så mye av den, men samme det.

Jeg venter også nr to, men tok ingen tidlig ultralyd med nr en, så vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Men da tror jeg det blir en ultralyd i uke 11, om 3 uker:-)

Skrevet

eneste grunnn til att du får ul rundt uke 8 og oppover, eg vis du har kraftige smerter eller føler noe er galt...

va på legevakta på mandag, da fikk jeg ul men bare pga smertene, ellers råder de deg til å vente til iallefall uke 11-12

Skrevet

Hei:)

Jeg har vært på to ultralyder. Den ene i uke 8+3. Da så jeg en liten reke og en plommesekk. Hørte også hjertet slo. I går, 11+5 så jeg er liten baby som sprellet og snudde seg. Jeg syns igår var mye mer betryggende og morsomt å være med på:)

Legen sa også at nå kunne jeg bare begynne å fortelle det til folk.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...