Gå til innhold

Skjønner meg ikke på folk som klarer å gjøre dette.. /Sterke bilder/

Anbefalte innlegg

Om du trykker på linken vil du komme til noen bilder...

Skjønner meg virkelig ikke på folk som driver med dyremishandling!

Hvordan kan de gjøre det ?? Også barn/ungdommer gjør det også??

sterke/fæle bilder..

Vil få folkene som gjør det til å åpne øyene men det er nok utrulig vanskelig.

http://www.chinahush.com/2010/11/22/uncover-secrets-behind-the-rabbit-killing-girl/

Fortsetter under...

Tenk på det at de kommer fra et land hvor kjæledyr er delikatesser. Det faktumet gjør at jeg ikke blir sjokkert over at det kan skje DER. Men fy faen så kvalmt... Skulle gjort det samme med hu!!

Håper for all del at det er falskt.. =S

Dyremishandling, barnemihandling, folk som sitter i hus på 200 m og kaster klær som "gukk av moten" for to år siden mens de ser barn som sulter ihjel på TV og folk som utsetter andre for stor fare ved ikke å holde fartsgrensene er omtrent like foraktlige. Det er bare så mye enklere å fordømme det som er fjernest for oss selv å gjøre.

Det er ingen unnskyldning til å gjøre det.

Videoen der hun jenta gjorde det der, har vært både på facebook (vet ikke om den er der mer..) og på youtube,, men der ble det fort borte.

Men at jenta gliser og har det moro mens hun driver på slikt..

Vet du, jeg skjønner dette med delikatesser og hva de spiser i disse landene, men ville det vert ok om en hest, ku, sau el ble drept på denne måten?

Helt ok, i forskjellige land, spises forskjellige dyr, og selv i norge spises faktisk kaniner. MEN, det er forskjell på å ta livet av de på en human måte, fort og enkelt, fremfor tortur! Disse små skal helt tydelig ikke på middags bordet :/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...