hilde og gutta Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Lille nurk er 7 uker i dag.Og han har sovet 2 netter veldig bra. Dog på magen min,men uansett han har sovet. Han har sovet veldig godt på dagtid også. Har begynt å mate han til faste tider,fra 2-3 timer mellom hver gang. Og det har fungert. Lykke i heimen.Håper at ting har snudd og at han sover bedre. Var på 6 ukers kontroll i går og skulle veie meg. Og jeg har gått ned alt jeg gikk opp i graviditeten. Gikk opp ca 20 kilo. Så mye har vært vann. Skal sies at de første 5 ukene spiste jeg minimalt på dagtid.Skal ned noen kg til,skal gifte meg i august. Så dagene er så bra for tiden!!!!
Mammahjertet <3 Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Jeg ser du har mye å glede deg over Nyt det. Men jeg må bare si en sak til deg angående det med kiloene. Ammingen tar seg av resten, så ikke gå inn for å slanke deg til bryllupet. Du har GOD tid til å komme til normalvekt frem til da. (kom til å tenke på dette da jeg leste at du spiste minimalt på dagtid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå