Gå til innhold

Det er liv og to dager til 2 trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, etter en søvnløs natt ringte jeg i dag og bestilte meg privat ultralyd, fikk time kl to! Jeg er glad jeg brukte de pengene, for der så vi en liten tass som så ut som en baby. Den sprellet som bare det og snudde seg til og med. Alt så perfekt ut og jeg er så langt på vei som jeg trodde:) Nå velger jeg å legge alle vonde tanker bak meg og glede meg over at jeg skal bli mamma.

Jeg anbefaler andre som er bekymret å ta en ultralyd. Det koster, men dropp heller en shopping tur:)

Til slutt, det som regel bra med de fleste. Men det er med de som mister, vi hører oftes om!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så koselig og høre, og jeg er så enig med deg ! :)

Jeg var også på tidlig UL i dag (privat), etter 2 små blødninger som jeg har hatt. Legen har ikke tatt meg alvorlig i det hele tatt og bare sagt at det kan være ditt og det kan være datt.

Men da jeg var på UL i dag så jeg et bankende hjerte <3 <3 Og noe som jeg fryktet kunne muligens være galt, -en tom fostersekk. Det var ikke noe foster inni der. Den hadde nok ikke utviklet seg mente hun som jeg var hos. Er jo trist det så klart, men tenker at det som ikke er der ble ikke til noe fordi det ikke var levedyktig. Men kjempe glad for at jeg brukte de pengene jeg gjorde og fikk se et bankende hjerte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...