Gå til innhold

Ville du tatt med en 3-åring i Holmenkollen på VM?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller vi skal på Frognersæteren.

 

Vi har blitt bedt med og de som ba oss sier at de har "masse" aktiviter for barn.

Jeg personlig tenker at han er litt for liten, masse folk, mye ståk og ingen av oss vil få glede av skirennet.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde med oss vår treåring i fjor på prøveVM. Hun likte det godt og vi skal tilbake i år (muligens med overnatting).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha gjort det. Det er på de voksnes premisser. Som å ta med en 3-åring i Operaen fordi man mangler barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg helt klart gjort! Vi skal opp med vår fireåring. Hun er godt vant til friluftsliv, og liker godt å være ute, og syns store forsamlinger bare er morsomt. Det er jo ikke noe verre enn å reise hjem om det ikke faller i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forskjelle i hva man blir satt til å gjøre, men poenget mitt var at dette er ting de voksne gjør for sin egen del, og barnet "er med" og skal distraheres så det ikke forstyrrer det voksne er opptatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så om det egentlig er de voksne som har lyst til å dra på VM. Ikke alt trenger å være lakt opp bare etter barna. Min erfaring er at ungene har det morsomt og koser seg med å være sammen med foreldrene ute. VM er et typisk sted både voksne og barn kan ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er for kaldt så ser jeg ikke noe problem med det, men det må jo skje på barnas premisser lek og morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel, dra du, men hun spurte "ville dere ha gjort det", og jeg er altså blant dem som ville ha ventet til ungen var større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...