Gå til innhold

Hvordan behandler dere vannkopper på best mulig måte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, mini har sååå vondt :( Vill helst slippe bleie, hun klør og klør, har klipt neglene hennes helt ned da... Bytter body flere ganger for dagen, slik at den er helt ren, bruker de som er litt for store, så det ikke skal bli klamt. Men hun har så vondt, gråter og gråter. Smører med hvitvask og sink, hvirker som om sink faktisk hjelper mest.... Selv går hun rundt med en våt klut som er kald, den tørker hun seg med, og legger der det er vondt....

Tril tross for alt dette er hun noen ganger helt utrøstelig av smerte... prøvde med et bad også, men ser ut som om det faktisk gjorde det litt verre... Stakkars lille jenta mi :(

Hun er foresten 2,5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er kommet en krem på apoteket som tørker ut vannkoppene.. det er et kjent merke, noe på A tror jeg.... litt mellomlangt navn.. gudatra mi hadde nettopp vannkopper, og denne kremen funka m å tørke de inn, gikk fort !!

 

god bedring : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sikkert jeg har rett her, men jeg synes at det virket som om vann forverret det.. kanskje hun bare skal ha en myk, tørr fille heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan ha rett i det med vann, siden badet også bare forverret det... men utrolig vaskelig, prøvde å pakke inn en sånn isbitpose med en klut, så hun kunne bruke det, men det eneste hun vill ha er våt klut. Umulig å si nei nesten, selvom jeg er villig til å prøve alt annet. Men nå 2 åringen gråter og sier at hun vill ha våt klut, fordi det lindrer... huff.... Lindrer der og da iallefal....

Mannen er ute å farter nå, så skal be han ta turen på apoteket etter den kremen du nevnte iallefal.... Får så vondt av henne altså :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun får den våte kluten legger hun det over der det er vondest og sier; mmmmmmm, delig bedre...

Så vanskelig å nekte henne det da :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som lindret her var potetmel. Hvitvask klødde like mye, mens potetmel roet huden og tørket opp. Klin og senga så ut som et bakeri, men det hjalp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...