Gå til innhold

bruker dere mye tid forann pc når barna er hjemme ???


....mammatilto... :)))

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer nok at jeg gjør det, og samvittigheten gnager meg....noen ganger skulle jeg ønske at denne pc'n gikk i stykker for da ble det mye enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Jeg har stort sett ikke sjans til å sitte ved pcen før vesla har lagt seg. Så det blir på jobb (sånn som nå... fy*s*) og etter leggetid.

Hun er bare 1,5 år, så hvis jeg forsøker å ta frem pcen skal hun bare bruke den som en leke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, endel sikkert... Men sitter ikke tre timer i strekk. Mer fem minutter her og der. Men jeg har såpass store barn, de klarer seg stort sett selv... (5 og snart 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sjelden. Men jeg jobber og reiser så mye at jeg synes det ville være dårlig gjort å sitte foran pc'n når vi begge er hjemme.

 

I tillegg føler jeg at man er "fjernere" når man sitter foran skjermen enn når man prøver å lese noe i en bok eller avis, eller når man ser på TV. Iallfall er jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sitter nok for mye med pc når babyen er våken. Hun er bare 9 mnd men har lært å begynne å skrike med en gang jeg sjekker facebook;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar jeg ikke frem pc'en før gutten vår har lagt seg. I helgene kan jeg sjekke nettavisene tidligere på dagen, men blir ikke sittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...