Mammatiljente-09<3 Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Har besafe combi X2(tror jeg den heter:p) også har vi brio race å er ganske fornøyd:D eneste er at der er plastikk hjul på den, og det gjørr at det naturlig er litt ujevnheter i hjulene...
:)novemberbarn:) Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Vi har Britax multi.. Veldig fornøyd:) Har fortsatt Simo kombi/sportsvogn... Kjekt når det er vinter og mye snø, og vi har voksipose. Ikke alle triller som har plass til den. Men vi har veldig lyst på Emmaljunga Scooter.. Veldig fin vogn. Har sett en fin en. 2011 modell, men den koster 2800 kr. Må absolutt ikke ha den nyeste modellen, men den var så utrolig fin...
Serial mom Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 HTS besafe combi et eller bilstoler(har 2 barn) og Bugaboo cameleon samt en Emmaljunga Edge duo. Er veldig fornøyd med samtlige. Vognene utfyller hverandre, da den ene er stor, tung og solid, mens den andre er liten, lett og smidig. Hver til sitt bruk.
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Har fremdeles babystolen, maxi cosi men skal bytte ut med britax two-way elite. Har en emmaljunga duo vogn som er knall god å ha om vinteren. Romslig og god med plass til odenwalder dunposen min. Også har jeg en Carena Easy som er grei på reiser og når man trenger en "sitte vogn" som ikke tar så mye plass
strikkemor til 2... Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Har besafe izi combi x3 med isofix, veldig fornøyd! Av vogner har vi en emmaljunga nitro city, kjempe go vogn, som vi har hatt fra guttungen var nyfødt, men som nå bare brukes i snøen på vinteren. og en chicco liteway trille, som vi kjøpte på ferie i usa. Den er jeg super fornøyd med! Liten og lett, kommer fint med inn på fly, og tar veldig liten plass i bilen!
Lillemus&mamma'n Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Har besafe izi combi x3 isofix, og er ganske fornøyd med den. Liker ikke helt hvordan selene er "organisert" - at de strammer over lårene og skuldrene samtidig, på en måte, vår datter klarer litt for ofte å ta av selene over skuldrene, selv om selene er godt strammet. Vi bruker sportsdelen på vår emmaljunga edge, den er vi veeeldig fornøyd med! I tillegg har vi en quinny zapp til kortere turer, den bruker vi heller sjelden, for lillesnupp vil helst gå selv.
pip pip Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Vi har izi combi x3 teutonia s3 og en 4me fusion trille. Er kjempe fornøyd med alle tre. Lillemus og mamma'n: Det finnes en liten plastikk ting til å feste på bilselene for å stramme de litt sammen over brystet. Da vil hun ikke klare å lirke seg ut
Trultetryne Skrevet 2. mars 2011 #10 Skrevet 2. mars 2011 Vi har izi combi x3 med izofix. stort sett fornøyd med den. Har Emmajunga Edge hvor vi bruker sportsvogndelen. Er superfornøyd med den. Men har nettopp kjøpt Emmaljunga Scooter som vi skal begynne å bruke så fort snøen og isen forsvinner. Har også en Graco Mirage trille, den er helt grei til korte turer på kjøpesenter o.l, men ikke noe mer enn det. Vi hadde Acto Graco babysete som passet opp i trilla.
det er berre mordi Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 Har Britax multi tech, og er fornøyd med den. Emmaljunga vogn - der sportsdelen blir brukt. Den er god nok til sitt bruk, men kjøpte den brukt, så kalesjen har omsider begynt å leve sitt eget liv. Har ei trille som fungerer til våren/sommeren. Husker ikke hvilket merke.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. mars 2011 #12 Skrevet 2. mars 2011 Kjempefornøyd med vår Mountain Buggy vogn og Britax bilstol
Gjest Skrevet 3. mars 2011 #13 Skrevet 3. mars 2011 Har britax bilstol som vi er ganske fornøyd med. Har to vogner, icandy peach og maclaren tecno xlr. Skal selge icandien for den er litt for kort til bena hennes syns jeg (selv om det står at den skal passe unger opp til 4år...) Det er så sjelden hun sitter i vogn så gidder ikke bytte ut denne selv om den er helt herlig å trille. Maclaren er grei som en bytrille, eller når vi skal ut å fly. Men regner med å selge denne også til sommeren for som sagt så bruker vi nesten ikke vogn lenger til henne.
EgG Skrevet 3. mars 2011 #14 Skrevet 3. mars 2011 Besafe bilstol og emmaljunga vogn. Knall fornøyd med vogna, men bilstolen synes jeg er litt bratt. Mulig den skal være det til den alderen? Hadde maxi cosi fra fødselen av. Den var også gulle-god.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 Vogn: Simo kombi og BabyTravel Icon sport. Veldig fornøy med begge, hvert til sitt bruk. Simo kombi - tur i skog og mark og generelt når man ikke skal i mye butikker og sånn + sovevogn i barnehagen. Icon sport - kjøpesenter og på reise. Men bruker ikke vogn så mye lengre nå da (19 mnd). Bilsete: 1 Britax Multitech og 1 beSafe Izi Kombi (2 biler og må hente og levere annenhver). Veldig fornøyd med beSafe'n, mindre fornøyd med Britax'en. Jeg synes britax'en er mye vanskeliger å få til å stå godt og stødig i bilen, samma hvor mye jeg strammer bilselen og ekstraselene. Og må stadig etterstramme. Vet ikke om vi har gjort noe feil, men har lest bruksanvisningen flere ganger. Kan jo også være at den ikke passer så bra til utformingen av bilsetet i bilen vår. Ikke vet jeg. Og kommer også høyere opp med beSafe'n slik at gutten ser bedre ut. Det er også mye lettere å justere selene på beSafe synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #16 Skrevet 3. mars 2011 Sete: Concord et eller annet.. ) vogn: simo kombi og gt safari. Veldig fornøyd med sete, det kan justeres i sittende og delvis liggende stilling. Greit for oss som har familien lang unna, og ofte er på lang tur. Fornøyd med begge vognene også, til hvert sitt bruk.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 4. mars 2011 #17 Skrevet 4. mars 2011 Har bare brukt besafe, izi kid og izi kombi x1 (skulle gjerne hatt x3 med de ekstra putene) veldig fornøyde, oppleves supertrygge vogn: emmaljunga smart duo, herlig enkel, romslig og veldig stødig i terreng/drittføre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå