Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Jenta mi er sjuk, så jeg kommer meg ikke på butikken. Skulle absolutt fått vaska noen svarte klær nå, men har bare nøytral vaskepulver for hvite klær.. Vil noe av fargen forsvinne etter bare en vask? Noen som vet?:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har brukt vaskepulver for hvitt tøy, til mørke farger, mange ganger. Det skal gå helt fint:-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Kan ikke skjønne at det skulle ha noe å si, klærne blir jo rene. Og jeg tviler på at fargen blir ødelagt av en vask
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Jeg gjør omvendt jeg da, bruker vaskemiddel for farget tøy på alt. da vaskemiddel for hvitt tøy innholder små mengder bleking og jeg synt det er så stygt når de hvite klærne blir grå... Og det blir de ikke av farget tøyvasken =) Det lærte jg da jeg studerte klesdesign husker jeg, og jeg merker stor forskjell. Så neste gang anbefaler jeg deg å kun kjøpte vask for farget tøy bevarer fargene, men gjør ikke hvitt grått =)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Takk for svar:) Nei jeg døør ikke av det, men tenkte kanskje at var noe blekemiddel eller noe i vaskepulveret så jeg var litt redd for at noe av fargen skulle forsvinne;) Men stoler jeg på dere jeg da!) HI
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 Takk for tipset om å bare bruke vaskepulver for farget tøy forresten! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå