Gå til innhold

Er Geox joggesko til barn verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp på salg :)

Det er veldig flotte sko for en som svetter mye på føttene. Ellers er det nok litt "overkill" flotte sko for unger. Unger er lette og har en myk fot. De trenger derfor ikke avanserte sko med oppbygning og alt det mer. Mener nå jeg..

Forøvrig så er mange andre merker fryktelig tunge og klumpete, og det ville jeg unngått hvis jeg kunne. Stive sko er ikke bra, generelt.

Nei det synes jeg ikke.

Har hatt flere par joggesko til barna, men synes de slites uforholdsmessig fort med tanke på prisen.

Har et par Geox selv også og merker ikke at jeg svetter mindre på beina. Dessuten synes jeg de er stive på foten, men det kan selvfølgelig være modellen jeg har.

nope, har ikke merket at disse er bedre enn andre, ei heller har barna skrytt av at de er bedre å gå på.

Og blinkesko kan man få til en billigere penger også.

Latterlig pris for sko som jeg ikke har sett vinne noen best i test sko....

Annonse

Verdt hver ei krone spør du meg. Geox på sommern er gull for små myke føtter!

Mine barn har krevende føtter og MÅ ha gode sko. Geox er godkjente. Pga mye vondt i føttene er eldste veldi gkresen. Geox blir godkjent!

Men ja, Geox har også modeller som er stive. Men joggeskoene er mye og gode!

Nettopp fordi barn er lette og har myke, lett formelige føtter er det viktig å investere i skikkelig skotøy. Sier ikke at dyrt alltid er best, men ofte får du hva du betaler for. God såle og en fast helkappe er viktig.

Barnesko er faktisk ikke billigere å produsere enn voksensko, det er like mye jobb, så å forvente at de skal lage solide, gode sko til under et par hundre kroner henger ikke på greip. Skal du bruke litt penger på noe, så gjør det på skoene, føttene skal bære deg for resten av livet.

Jeg kjøpte til mitt barn på salg i går og de hadde kostet 499, ikke 700 kroner.

jeg likte disse fordi de var myke og tynne, til kaldere dager har hun joggesko fra superfit i goretex (som også var halv pris der jeg handlet i går, men ikke der jeg kjøpte dem for to uker siden hvor de påsto at det var årets modell)....

Vi måtte invistere i nye vintersko i januar, det ble også Geox og vi er fornøyd med dem i alle fall:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...