Freckleface26 Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Heisann:) Vaar sonn paa snart 14 mnd faar enda pupp for han legger seg om kvelden i sin egen seng, men han har det saann at i lopet av en kveld for vi gaar aa legger oss saa er han gjerne vaaken 4-5 ganger og jeg maa ty til puppen for at han skal roe seg og sovne igjen...... Dette er forferdelig slitsomt for min mann og jeg faar jo ikke den lille tiden paa kvelden til aa slappe av og se paa tv naar det blir saann?? Vil jo saaa gjerne at han skal sove hele kvelden til vi kommer aa legger oss? Hva kan jeg gjore, han spiser godt til kvelds saa hva kan vaere aarsaken da? kremt.... han vil ikke ta tutten om kvelden heller. please hjelp meg aa finne en losning paa dette:) takker for alle svar jeg faar:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Huff...høres slitsomt ut... Hva gjør han dersom du ikke kommer inn med puppen? Prøvd at pappaen går inn å roer han isteden for (ikke lukt av melk) Gi vann isteden for melk, da finner han fort ut at det ikke er så attraktivt å våkne.. Har aldri ammet selv av ulike grunner, men snuppa her hadde en tendens til å våken 10000000 ganger i løpet av en kveld og det jeg gjorde da var å gå inn bare for å vise at jeg var der, så ut igjen for å la henne sutre litt i noen minutter, så holdt jeg på sånn helt til hun sovnet.. Det gikk vel 2 eller 3 kvelder så sov hun fra kveld til neste dag uten å våkne på den måten..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Om han allerede er 14 mnd, og spiser godt før han legger seg så er jo dette bare en dårlig vane. Og det er vel igrunnen bare en ting å gjøre, og det er å slutte å tilby puppen! Gjør som hun ovenfor foreslo og send inn pappaen. Det blir nok protester i et par kvelder, men det blir verdt det for hele familien. Vi har måttet bruke den teknikken på et par andre ting, og selv om det er lite gøy mens det står på så virker det godt. Lillegutt får jo også bedre kvalitet på søvnen om han ikke våkner så ofte. Lykke til.
Freckleface26 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2011 tuuuusen takk:) skal prove med vann forst saa faar vi se hva som skjer videre:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå