oktober2014baby Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Noen som har hatt dette eller vet noe om det? Klør - klør- klør og holder på å bli gal!! Lurer på om dette kan være svangerskapskløe? Det er ikke bare på magen, det er over hele kroppen. 34 + 3 på vei.
Alvefjeset Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Ta en tlf til legen din og spør om dere kan ta en blodprøve!!
oktober2014baby Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 Jepp.. Tok blodprøver å fikk svar at jeg hadde alt for høy gallesyre.. tatt nye prøver fastende for å se om de har sunket... Så fødselen blir mest sannsnlig satt i gang 1-2 uker før =)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Jeg klør og klør selv, gjorde det sist jeg var gravid også. Men da var det ikke sv.skapskløe. Husker jordmor sa at man ofte klødde inni hendene og under føttene hvis det var forhøyet gallesyre... var du plaget av dette? Jeg skal be om blodprøve på dette når jeg skal til legen igjen i morgen... man blir jo GAL!
oktober2014baby Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2011 jeg klødde inni hendene og under beina! =\ ... har du tatt prøver no?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå