Gå til innhold

Til alle dere som holder på nå...

Anbefalte innlegg

Ikke gi opp i prosessen. Følger med dere alle fremover. Vi fikk bekreftet tvillinger i dag, så for oss er tiden som IVF-ere definitivt over.. 2 hjerter slo sterkt der inne i livmora.. Dette var det tredje søskenforsøket og 6. forsøket totalt..

Det ligger lønn der fremme for alle som strever.. Lykke til videre.

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Rypefest! Tenk, tvillinger :-) Nydelig syn, jeg vet.

Hvor langt er du kommet, det er vel rundt 7 uker? Nå skal dette gå helt fint frem til oktober, så får gullene holde seg i magen til du synes det er Ok at de kommer ut. Lykke til :-)

Annonse

Takk skal dere ha alle sammen..

MK73 du har helt rett.. Jeg er 7+2 i dag. Skal tilbake på ul 21.mars.. Artig å få se så ofte. Hvor langt har du kommet?

Det å se ULblide gjør meg fortsatt helt satt ut.. Deilig å se de to små i hver sin forstersekk... Det blir deres tur også. Stol bare på det..

God helg alle slitere.. Kos dere i helgen.

Hei, Rypefest.

Husker jo at vi er nesten likt i løypa :-) I følge meg selv er jeg 7+1 idag, i følge klinikken er jeg 7+3 (men hvordan de har regnet ut det fatter jeg absolutt ikke..).

UL sist fredag viste et embryo som tilsvarer min utregning. Ny kontroll mandag, så da får vi forhåpentligvis se at hjertet fortsatt banker og hvor mye større gullet har blitt.

God helg til deg også!

Slutter meg til det Rypefest sier, ikke gi opp! Jeg trodde dette aldri skulle gå, hadde vel mer eller mindre gitt opp. Eller, vi hadde i alle fall bestemt oss for å ta en pause dersom det ikke gikk denne gangen heller. Nå er jeg gravid (8-3) og venter tvillinger. Herlig!!! Endelig gikk det :-D

Klem til alle som strever, lykke til!!! Plutselig en dag så sitter spira! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...