HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Snuppa her har alltid tatt første luren for dagen i vogga på stua. Har vært litt viktig på at hun skulle lære seg å sove med vanlige lyder rundt seg. Har alltid sovet i 2-4 timer tidligere, men siste mnd har hun våknet etter 30-50 minutter og ikke sovnet til igjen. Hun har alltid våknet i den tiden, men har fort sovnet til igjen.. og har jeg tatt henne opp, har hun vært stuptrøtt etter en stund igjen, men da har jeg ikke fått henne til å sove, for hun har blitt "revet opp".. I dag var jeg på 4 mnd samtale på sykehuset, og samboeren var hjemme med henne så lenge.. når jeg kom tilbake, hadde han lagt henne i senga si på soverommet.. hyyyl! tenkte jeg.. nå blir det rot.. Men nei.. hun våknet som vanlig etter 45 minutter og jeg hørte hun lå og pludra.. pleier å la henne ligge å pludre så lenge hun ikke er utålmodig.. Og etter 20 minutter.. JAMMEN SOVNA HUN IKKE TIL IGJEN! Så min konklusjon er at nå har verden blitt så spennende, at når hun sover på stua og våkner, så greier hun ikke finne roen igjen.. rett og slett for mye inntrykk og spennende greier. Så soverommet med kosekluten og litt ro var det som skulle til.. Jeg visste hun trengte lengre på formiddagen! Må lære meg å stole på meg selv.. Måtte bare dele.. rart hvor lite som skal til for at man skal føle seg glag
mariabee Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 kanskje jeg skal prøve det samme her i gården Snuppa på tre mnd sover ikke mer enn en time på formiddagen før tolv. Vi stod opp kl ni i dag og hun sov fra halv elleve til halv tolv. Så lurte på nå etter neste måltid å legge henne på soverommet for en lur der, og se om hun sover lenger kryss fingrene! hehe
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2011 *Krysse krysse * Lykke til! Håper det hjelper i ditt tilfelle også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå