Gå til innhold

De hadde ikke synarela på apoteket...skulle få noe annet,kanskje noen har å selge?

Anbefalte innlegg

men er den like bra da tro? kanskje jeg bør høre på andre apoteker og? de på apoteket mente alle hadde leveringsvansker på denne..neon som har erfaring med dette? (har ikke gått på nesespray før,så man blir jo litt engstelig)

Fortsetter under...

Surfer gjennom forskjellige forum her og tenkte bare jeg skulle kommentere denne.

Det finnes som regel flere preparater med samme virkestoff. Apotekene er nå faktisk også forpliktet til å gi deg et billigere alternativ enn det legen har foreslått. (eks: Ibux vs Ibuprofen, som er nøyaktig det samme, men billigere). Så lenge virkestoffene, og dosen, er det samme, så skal det ha nøyaktig samme effekt.

Hei.

Det er leveringsproblemer fra leverandør, de får den ikke inn før i uke 15 har jeg hørt.

Jeg brukte synarela i to uker og måtte gå over til suprecur. Det gikk veldig fint.

Lykke til

Jeg ville sjekket med apoteket som har tilknyttning til den klinikken du får behandlling på.

Porsgrunn ferilitetsklinikk samarbeider med apoteket som ligger på Down Town i sentrum av porsgrunn, der fikk jeg tak i ting som det var helt umulig å skaffe på 2 apotek i sandefjord.Så ta en tlf :-)

Lykke til i jakten på Synarela.

Annonse

Takk:-) da skal jeg prøve i andre byer. Jeg kan ta den andre,men da må man ta større dose,sikkert ikke noe problem,men går jo ann å sjekke det som sjekkes kan først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...