Gå til innhold

tidlige symptomer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om jeg er gravid. Er helt elendig med kvalme som kommer i bølger, spes etter jeg har spist, oppblåst i magen, masse kviser !!!, og generelt helt sviske. Jeg har tatt en test i går, den var negativ. Jeg vet ikke når jeg egentlig skulle hatt eller ha mens, så går er litt usikker....

Hadde jo vært koselig selv om det ikke er planlagt.

Noen som kjenner seg igjen i dette med å få tidlige symptomer, evt hvilke og hvor tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenne meg litt igjen der ja.. Sku hatt mensen nu mandag, enda ikke kommet. Hatt litt symtomer. Men jeg er alltid skeptisk å tenker, neshda sikker ikke nå. Men når min mens aldri er sein sånn her. Har vært kvalm. Puppen har forandret seg og e svimmel, søvnig og hormonell. Tokk en test imorrest, den va negativ. Vet ikke om det var for tidlig. Men prøver bare å tenke at da var den sikkert negativ.

Skrevet

MiilyMy

godt å ikke være den eneste. Jeg vet jo ikke helt sikkert når jeg skal ha mensen. Har egentlig aldri fulgt med på det, bare vet sånn ca. Men rart å ha det slik i 4 dager uten at mens kommer. Jeg tok test i morges jeg og, den var negativ. Har bestilt billige tester, blir dyrt dette om jeg skal gå og være så spent hver måned og teste hele tiden :-s.

I går kveld ble jeg svimmel og i dag er jeg varm i kroppen, nesten som feber, så begynner å lure på om jeg er syk i stedet for gravid :-(

Hadde du MIK mandag, og så er den ikke kommet? det er spennende det!

Skrevet

Nei e ikke godt å si om det skjer nå eller om kroppan våres spiller ett pus med oss:p er litt rart, har vært gravid før å gått igjennom symtomer å alt:p men nu når man starter på nytt, sitter man like usikker igjen:p nei ingen tegn på mensen hær . Har 2 dager igjen av min vanlige mens tid. Så du husker ikke når forje mens var?

Skrevet

Jeg er elendig på det med mens, men jeg mener den var i starten av denne måneden....

Skrevet

Man får bare vente å se. Jeg bruker aldri å miste min menstrasjon. Har mensen to ganger i mnd.Av en eller Anna grunn. Har mensen når jeg har eggløsning og når jeg virkelig ska ha mensen. Litt slitsomt å ha d sånn, men men.

Skrevet

har du vært til legen med dette da? du er jo ung, så kunne jo være at de kan ordne at du får bedre syklus....selv om det kanskje ikke er nødvendig nå da. Håper du blir gravid ( det er planlagt ;)), det er det herligste i verden å få en liten en. Jeg har en prinsesse på 5 år, og hun er helt sjuk etter å bli storesøster :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...