Gå til innhold

Noen som har simo vogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på denne sportsdelen vi har til. Finnes det trekk til å ha med føttene eller skal man bruke det som man bruker over vognbagen, det vindtrekket?

Eller finnes det trekk man kan kjøpe til sportsvognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal nok bruke det samme som er over vognbagen ja

Skrevet

hehe det kom jeg også til å tenke på her om dagen, da det ikke er såå lenge til vi skal bytte over. Trodde vi ikke hadde fått med alt i pakken jeg, hehehe. Men så bra!

Skrevet

nei sant :)

vi kjøpte simo vogn brukt, så tenkte kanskje at det ikke var med. Så derfor jeg plutselig begynte å lure nå ja :)

Skrevet

Det er det samme trekket som skal brukes, ja. Men jeg synes ikke det sitter noe pent på sportsdelen, skal innrømme at vi brukte det lite.

Skrevet

Hva brukte dere da?

Har voksi pose og den vil nok varme godt uansett, men om det blåser og herjjer ute er det godt med noe mer enn bare et regntrekk kanskje.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Hvis du har kombivogn, så kan du feste den kalesjen som er over bagen nederst ved føttene på sportsvogna. Er greit å ha det der til de kan sitte selv. Jeg bruker vindtrekket mye, selv om han ligger i sportsdelen.

Skrevet

du mener det trekket sant som dekker vognbagen?

Vi kjøpte vogn brukt, så derfor vi plutselig begynte å lure . hehe

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Nå kjøpte vi vognen ny i 2010, så jeg vet ikke hvilke deler de ulike modellene har. Men vi har kombivong og det er en kalesje over bagen som man kan ta av lik den på dette bildet:

http://www.lilletrille.no/pub_images/medium/ENG_10__C_1148.jpeg

Når man slutter å bruke bagen, så kan man bruke den kalesjen nederst i sportsvognen, slik at de ligger i en form for "bag" videre. Ved å bruke denne, så syns jeg vindtrekket festes bedre, så derfor bruker jeg begge deler frem til sønnen vår begynner å sitte i vogna. Han ligger i en voksi urban pose. Den er ganske god og tett, men jeg bruker vindtrekket da den gjør åpningen inn i vogna litt mindre.

Skrevet

ja sånn ja :)

for den kalesjen på vår model kan og festes til sportsdelen så det blir en slags bagfølelse videre for barnet likevel.

'tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...