mariabee Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Lurte litt på denne sportsdelen vi har til. Finnes det trekk til å ha med føttene eller skal man bruke det som man bruker over vognbagen, det vindtrekket? Eller finnes det trekk man kan kjøpe til sportsvognen?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Du skal nok bruke det samme som er over vognbagen ja
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 hehe det kom jeg også til å tenke på her om dagen, da det ikke er såå lenge til vi skal bytte over. Trodde vi ikke hadde fått med alt i pakken jeg, hehehe. Men så bra!
mariabee Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2011 nei sant vi kjøpte simo vogn brukt, så tenkte kanskje at det ikke var med. Så derfor jeg plutselig begynte å lure nå ja
*smula* Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Det er det samme trekket som skal brukes, ja. Men jeg synes ikke det sitter noe pent på sportsdelen, skal innrømme at vi brukte det lite.
mariabee Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2011 Hva brukte dere da? Har voksi pose og den vil nok varme godt uansett, men om det blåser og herjjer ute er det godt med noe mer enn bare et regntrekk kanskje.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Hvis du har kombivogn, så kan du feste den kalesjen som er over bagen nederst ved føttene på sportsvogna. Er greit å ha det der til de kan sitte selv. Jeg bruker vindtrekket mye, selv om han ligger i sportsdelen.
mariabee Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2011 du mener det trekket sant som dekker vognbagen? Vi kjøpte vogn brukt, så derfor vi plutselig begynte å lure . hehe
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Nå kjøpte vi vognen ny i 2010, så jeg vet ikke hvilke deler de ulike modellene har. Men vi har kombivong og det er en kalesje over bagen som man kan ta av lik den på dette bildet: http://www.lilletrille.no/pub_images/medium/ENG_10__C_1148.jpeg Når man slutter å bruke bagen, så kan man bruke den kalesjen nederst i sportsvognen, slik at de ligger i en form for "bag" videre. Ved å bruke denne, så syns jeg vindtrekket festes bedre, så derfor bruker jeg begge deler frem til sønnen vår begynner å sitte i vogna. Han ligger i en voksi urban pose. Den er ganske god og tett, men jeg bruker vindtrekket da den gjør åpningen inn i vogna litt mindre.
mariabee Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2011 ja sånn ja for den kalesjen på vår model kan og festes til sportsdelen så det blir en slags bagfølelse videre for barnet likevel. 'tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå