Gå til innhold

Klikking i leddene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 8,5 mnd gammel gutt og jeg synes det klikke så mye leddene hans... Spesielt ankler, håndledd og skuldre. Noen andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysioterapeuten på helsestasjonen vår sa det var vanlig når de vokser, og det skal de jo gjøre en stund...

Skrevet

min lille pluttis på 3 mnd knekker litt i knær og skuldre spesielt. han har gjort dette siden han lå i magen, kjente det da også! merkelig! men det er vel som knøttet 2007 sier at det er vanlig når de vokser. men vi skal til kiropraktor til uka pga en veldig hard fødsel og fordi han nå har begynt å ligge veldig skjevt og hylskrike på den ene siden, akkurat den siden der skulderen knekker mest. så tenkte å høre litt hva som blir sagt i forhold til knekkingen av ledd der =) men du er ikke den eneste som har en klikkende bebbis ;)

Skrevet

Men når jeg tenker etter klikker ikke vår lille på 6 mnd mer. Han klikket mye da han var mindre. Få det sjekket ut hvis du lurer, bedre det!

Skrevet

Takk for svar:-)

Jeg skal spørre helsesøstra når vi skal dit om ca tre uker. Mini er ikke plaget av dette, så jeg regner med alt er som det skal.

Skrevet

Lurer også veldig på dette. Min datter er snart 3 år og knirker veldig i leddene. På helsestasjonen fikk jeg aldri svar. Har en på 6 mnd nå som også har begynt å knirke. Ekkelt, men de ser ikke ut til å være plaget av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...