lilletrille2 Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 I dag morges tok jeg graviditetstest. Og fikk positiv. Klare streker fra billigtester. Også tok jeg en til og den var også positiv:) Det er 4dager til jeg venter ikke mensen. Kan det vises så tidlig? Tror jeg hadde EL 11feb.
*Lykkelig 1984* Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Positiv er positiv! Da vises det vel så tidlig da:) GRATULERER!!!
Spurven <3 Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 åh så gøy :-) jeg vet ikke når jeg skal ha mensen, men har bestemt meg får en test på lørdag :-) venter spent. Gratulerer så mye :-)
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Gratulerer! Jeg testet sist positivt bare 8 dager etter eggløsning så det går fint and.
lilletrille2 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2011 Tusen hjertlig takk alle sammen Og masse babystøv sendes til dere**** Da satser jeg på at dette går i orden da.. Er det sånn at jeg skal hoppe over til 1tri, eller vente litt?? Symptomer hvis noen vil vite )) : hyppig vannlating murringer ømme pupper sure oppstøt sterk sultfølelse ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå