Gå til innhold

flere unge flergangs fødene med forskjellig barnefar?

desember gutt + oktober tulle

Anbefalte innlegg

føler meg lissom så alene her, alle andre unge flergangs fødende har lissom i det minste samme barnefar, jeg venter da nr 2, første mann er 2 år når knotten kommer og de har forskjelligee fedre og jeg er ikke mer enn 20 når nr 2 kommer.

er jeg den eneste her ? er jeg virkelig så unormal ?

Fortsetter under...

Hei!

Hvis du er unormal,da er jeg psycko da hehehe,for jeg venter nr 3 med en tredje pappa :-)

Nr 1 fikk jeg da jeg var 19. nr 2 fikk jeg da jeg var 23 og nå er jeg 26 og venter nr 3.

Men unnskyld meg,vi er tross alt i år 2011 og forskjellige pappaer er ikke akkurat unormalt lengere i våre dager. Ting skjer i livet og i kjærligheten som gjør at man må avslutte et forhold og gå videre noen ganger og skal vi da ikke tørre og få et til barn om vi finner en ny mann man vil skape et liv og en framtid med da,i frykt for å bli dømt av andre? Det er VÅRT liv og VÅRES valg og har vi det bra,så er vel det bare bra vel :-) Du er ihvertfall IKKE alene :-)

Hei. ting skjer ikke sant og det er mange grunner til at jenter har ulike barnefedre.. Dessuten var vel ikke det så veeeeeldig uvanlig før heller.. Bare at da visste man det ikke.. Det skulle holdes hemmelig. Her i bygda var det for eksempel to som forelska seg i hverandre og da måtte jo sannheten fram.. De hadde samme far gitt.. Så dere er ikke unormale i det hele tatt. Noen ganger bare blir det sånn..

jeg er ei jente på 21år, gift som venter nr 3 med en 3 pappa. Har jente på 4år som har god kontakt med sin pappa, nr 2 desverre har ingen far oppført så min mann har vært hans pappa fra han var 10mnd, nå er han 2,5år. Nr 3 kommer i august 2011. Hvor i landet bor dere? jeg bor i vest-agder.

Annonse

ja her fungerer jo oxo min kjære som far for første mann da han har vært der siden han var under ett halvt år og igrunn fått med seg mesteparten av utviklingen og faren hører vi jo ikke fra heller, syns igrunn bare det er greit :) nr 2 kommer som sagt da i oktober og vi bor i grimstad :) kjenner jeg begynner å glede meg veldig til nr 2 kommer, så håper jo alt går bra siden jeg ikke enda er i 12 uke, men har på følelsen at det kommer til å gå veldig bra, men blir jo litt vanskelig økonomisk sett da begge egentlig er studenter, men alt ordner seg nok :)

du er ikke alene nei :)

jeg venter nummer to med en annen barnefar enn nummer 1.

og ikke nok med det,jeg er ikke sammen med pappan til den i magen heller,og kommer nok ikke til å bli det heller.

SÅ,jeg er vordende 2 barnsALENEmamma med ulik far på dem.

er bare 7 uker på vei,og er vel enda i sjokk over at jeg faktisk er i den situasjonen jeg er i.

har grubla mye frem og tilbake,men kommer frem til at jeg makter bare ikke ta abort-så jeg kommer til å beholde.

"trøster" meg med at den lille i magen får iallefall en pappa som kommer til å stille opp i motsetning til den eldste som har en pappa han aldri hører fra..

ser litt mørkt på å bli alene til to med ulik far egentlig,men satser på at alt ordner seg for snille piker:)

er vel litt redd for at jeg skal ende opp alene for alltid.

bor på en VELDIG øde plass,grunnen til jeg bor her er netopp fordi jeg er alene mamma-.og har hele familien min her til å hjelpe meg.

men siden det er så øde,så treffer jeg jo ikke akkurat på noen her.

og som alenemamma til 2,er det ikke så lett å komme seg ut heller..

men men,vil iallefall ha to skjønne unger å glede meg over resten av livet da:)

• 2 uker senere...

Da e æ nok rimelig unormal æ også... vente nr 3 med en tredje kar...:)

I begynnelsen syns æ det va skikkelig flaut, men no går det bra :)

Tenkte æ kunne jo forklare kordan æ havna i den her situasjon. Æ fylle 27 i år, møtte faren til eldstemann når æ va 17 år og bodde med han til æ va 20 (blei gravid 3 uke før æ fylte 20), og da æ blei gravid kasta han mæ ut. Vi har ingen kontakt med han i dag.

Når eldstemann va 11 mnd og æ hadde vært singel i omtrent 2 år møtte æ faren til prinsessa mi som fylle 4 i år. Ensom og aleina som æ va lot æ mæ snurre rundt fingrern hannes, blei gravid etter 6 mnd og flytta ned til han med sønnen min. Æ tenkte vi skulle leve lykkelig alle våre dager, men desverre så viste det seg at han va en sykelig sjalu mann.. 1 desember 2009 rømte æ med ungan derfra, tok bilen på hurtigruta og dro hjem til ho mamma! Æ veidei 47 kg, hadde selvmordstanka og va skikkelig langt nede, det samme va sønnen min som også fikk gjennomgå kraftig av han :( Så vi rømte..

Etter å ha bodd 7 mnd hjemme hos ho mamma, va vi i bursdag på lekeland til ungan til bestevenninna mi. Og der kom gudfaren til hennes unga.. Vi har møttes mange gang før, men aldri prata. Æ datt bokstavelig talt av stolen.. hahha.. Og han vente æ nr 3 med no. Vi har vært som erteris sia vi møttes 14 mai 2010 på lekeland, no bor vi i lag i ei stor og fin leilighet og om 79 daga har vi termin :)

Så i bunn og grunn.. endelig e æ og ungan mine lykkelig <3 For vi har møtt en som gir oss latterkrampe hver eneste dag, og det har han gjort i snart 1 år!

Det va min lille historie :) Æ elske å fortelle den. Brukte 7 år av livet mitt på idiota, endelig fant æ prinsen :)

• 2 måneder senere...

Hei

Jeg har en sønn på 7 år med barnefar nr 1.

Har 2 små sønner på 1,3 år med barnefar nr 2

Min samboer har 2 sønner på 7,9 år.

Har noen spørsmål.

Hei

Jeg har hatt veldig uregel mens i det siste.

Tatt noen gravid tester som har vært neg

Var hos lege den 26 mai. Fikk svar idag se sa den var utydelig 1-2 i hcg hva betyr det. ? Jeg har vært utrolig kvalm, slapp, trøtt, gått opp i vekt. Og humørsvigninger. En del murringer.

veldig kvalm og ødem i fingerne. Er skikkelig svimmel, føler jeg skal gå i bakken hele tiden og føler jeg er små full følelse hele tiden. Og litt tung pusten.

Har 3 barn fra alder 1,3,7

Legen sa at hcg ikke alltid viser i urin prøver da man er flergangs fødene og det er ganske tette fødsler og graviditeter.

Hadde en abort medisink i november.

Lukter veldig rart som jern av utflod, drømmer rare drømmer. Og vondt

i brystene. Legen ville ha meg inn til ul i morgen.

Når er sjansen for og bli gravid?

Annonse

Jeg fikk første barn med første mann for 9 år siden ,og fikk barn nummer to med mann nummer 2 ett og et halvt år senere...Jeg var i et forhold med begge to,men forholdene tok slutt desverre... Jeg var 20 år gammen da jeg fikk barn nummer to;) Har vært alenemor siden kidsa var små,det har vært slitsomt,men elsker barna mine og at jeg har fått de... Så du er IKKE unormal,det blir jo også mer og mer vanlig å ha barn med flere forskjellige,det forandrer jo ikke på hvor mye vi faktisk elsker barna våre!!

Nå er jeg 28 år,dattern min er 9 år og sønnen min straks 8 år:)

De er aktive,flinke på skolen og masse venner...Så alt er perfekt:)

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...