Gå til innhold

SYKEPLEIERE, se hit!! :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søk på jobb før du står med autorisasjonen i hånda! Det er iallefall mitt råd. Greit å vite at du har en jobb til sommeren ;-)

Det er 10 år siden jeg ble ferig utdannet sykepleier, men den gang tenkte jeg at jeg ville ha noe enkelt å skrive om, jeg hadde ingen planer om å revulosjonere verden ;-) Skrev om etterlatte i sorg. Hadde en case. Skrev om sorggrupper, sorg faser etc. Masse litteratur om det, og det ble ganske interessant.

Ikke lett å velge tema, men prøv å gjør det enkelt for deg selv, skriv om noe du kan! ;-) Da går det så mye lettere!

Lykke til!

Ja, ble konstituert før jeg fikk papiret. Jeg gjorde det samme som alle andre før papiret var i hånden. men jeg hadde allerede jobbet ved avdelingen som pleieassistent i noen år, de kjente meg godt og jeg ble lovet jobb lenge før jeg var ferdig sykepleier. Jeg søkte vel, men det var bare en formalitet

Annonse

Jeg var ferdig med utd i -98 og da var det bare å melde seg på sykehuset, så fikk jeg jobb. Leverte vel inn en søknad, men det var en formalitet.

Råder deg til å søke før du får autorisasjonen, det kan jo gå langt ut på sommeren før den er klar. Der jeg jobber, får ikke de nyutdannede sykepleierlønn eller oppgaver før autorisasjonen foreligger - de prøver å spare penger der de kan :-S

Jeg skrev oppgave (det het vel ikke bachelor den gangen, men) om hva som påvirker evne til egenomsorg hos stomiopererte eller noe i den duren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...