Gå til innhold

Hvor mye koster en garasje?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi lurer på å bygge dobbel garasje på ca 50 m2 med loft til lagring. Noen som vet ca hva det kommer til å koste med støping av gulv, elektrisk anlegg og alt som må til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,.

 

tipper en garasje som dette kommer på 100.000-150.000kr.

 

en i familien bygde garasje for litt tilbake. den kostet han litt under 100.000 kr..

 

han sløser veldig med pengene. garasjen hans er dobbel. men den er uten oppbevaring og kansje kunn 30 kvm i grunnflate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår kommer på mellom 250-300.000

Er en dobbel garasje med valmet tak og glassert takstein. Det er snakk om betongarbeid, elektriker, materialer (160.000) og arbeid. Garasjeporter kommer utenom, og vi skal isolere den innvendig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror kjøpte ferdig(byggesett) garasje som han satt opp selv for ca 8 år siden. Den kom på 60 000. Stor garasje, sikkert ca 25 kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tippe opo mot 200 men alt kommer an på str, hva dere kan gjøre selv osv.

 

Min kostet meg 80, enkel stor garasje men jeg var VELDIG heldig. Fikk nesten alt av materialer og pappa bygget den for meg.

 

Lurer på om jeg ga ca 8000 for mur, 4000 for pukk og stein isolasjon 8000 for fliser, (la disse selv), du må ha gips, huff det er mye man trenger.

 

Du kan kjøpe en kit men ikke like bra og blir fort dyrt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Trodde det kansje var litt billigere. Vi vil ikke ha den isolert, fordi da er en nødt til å ha på litt varme ellers ruster ting mye forter i forhold til en uisolert med god lufting og uten varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring nærmeste maxbo og har hva byggesette koster hos de. så må du regne med 20.000 kr mer. til grunnflate, bettong, og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...