Gå til innhold

God og rimelig ull?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg få tak i dette?

Har en del ull til minste, men blir utrolig fort slitt, bodyer sliter hull mellom beina o.l.

Så skulle gjerne hatt et sett med god slitesterk ull, som ikke koster det hvite ut av øyet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Cubus er det jo relativt billig, og jeg synes kvaliteten er god. Ellers er det jo ull-salg i div nettbutikker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri hatt trøbbel med ull frå Spakjøp.. eeh.. Tom og Trine heite den vel.. Janus si ull er og kjempegod (men ofte dyr enkelte plassar, har litt av den på Sparkjøp og ofte tilbud på Obs Hypermarked) Desse ullmerkene har eg aldri hatt trøbbel med og det er her ofte snakk om plagg som har blitt arva att og fram mellom ungar dei siste 6 åra...

 

Joha sin ullpyjamas rakna fyrste natta...

 

min erfaring tilseie at ulla må vera litt tjukkelse på. Den aller tynnaste ryke og tåle generelt veldig lite. Den flise seg og opp om det skulle koma hol på den. Litt tjukkare ull derimot holde lenger og skulle det koma eit lite hol så blir det verande sånn, det rakne ikkje og blir større..

 

Og ja eg vaske all ull i vaskemaskin, bortsett frå nøstebarn og heimestrikka. Til nød det som er strikka i garn som tåle det, men aldri nøstebarn-ulla..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...