Gå til innhold

Bør jeg prøve å omplassere katten vår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min samboer er virkelig ikke snill med den. Tar den etter hode og hiver den ut. Skremmer den, bryr seg ikke om å gi den mat eller vann hvis det er tomt og jeg ikke er hjemme. Mener den skal være ute om natten enda det er flere minus og snø. Jeg tar den inn om kvelden fordi den er liten enda og jeg er redd den skal fryse ihjel. Den bæsjet inne , men der jeg hadde lagt ut kattesand på badet. Pga det sa han st Jan skulle drepe katten en gang jeg ikke var hjemmez. Jeg er veldig glad i dyr. Når jeg tar det opp med han ender det i kjempe krangler

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såg et program engang om de verset seriemorderne i verden... Og vet du hva? ALLE hadde begynt sin "karriere" med å først mishandle dyr.

 

Mennesker som er stygge med dyr mangler noe. Det er ikke normalt!

 

Kom deg vekk fra han for som F!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må faktisk si meg enig. Et menneske som ikke behandler dyr med respekt er et menneske som sannsynligvis ikke vil vise barn og andre svake vesen respekt heller. Du bør kvitte deg med samboer, helt seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow... Trodde aldri jeg skulle svare på noe slikt, men jeg er faktisk enig med de andre her. Omplasser heller samboeren din du!

Om du er en slik dyrevenn, hvordan klarer du å dele livet ditt, med en som truer med å drepe kjæledyret ditt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pusen! Dyreplageri er verste sort (etter barnemishandling) og jeg ville seriøst ikke vært sammen med en type som ikke klarer å behandle dyr på en skikkelig måte.

Har dere barn sammen? Vet at man ikke kan sammenligne barn og dyr, men de er til en viss grad begge like forsvarsløse, og ville du tillatt om han behandlet barnet på en slik måte?

 

Jeg stoler ikke på mennesker som mishandler dyr! Kvitt deg med idioten og for all del: IKKE få barn med ham!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?? Hvis du er hadde jeg tatt katten med meg og flytta.

 

Men siden dette er samboeren din må han vel ha noen gode sider også?

De kunne jeg vært interessert i å høre merker jeg.. Hvorfor bor du sammen med en sånn tulling som du beskriver her?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var en person som jeg så på som både veldig pen, flink og grei mann. Men jeg har desverre sett litt flere negative sider av han etter vi flyttet sammen. Syns egentlig ikke han er så spesielt grei lengre. Når han vil er han grei. Man kjenner vel ikke en person før man bor sammen med personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg hadde vært veldig bekymret. Hvordan vl han reagere når ettåringen blir "plagsom"? Han bør være villig til å innrømme at han har et problem og vise deg at han kan beherske seg, hvis ikke bør du finne en smidig måte å "omplassere" sambo på tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er aldri alene med sønnen vår :-) isåfall veldig korte studer mens jeg handler mat eller noe. Men det tar på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, kvitt deg med samboeren. Ligner han på min eks, så starter det med dyremishandling, neste i køen blir deg og barnet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du kan jo ikke bo sammen med en mann du ikke stoler på til å kunne være alene med barnet deres :-S Du får samle mental styrke og gripe tyren ved hornene. Det er ikke noe han kan krangle om. Det finnes ikke gode grunner for mishandling av noe som helst og hvis han ikke ser det selv er det han som har et stort problem.

 

Tro meg, folk som kan argumentere for mishandling av dyr har sjeldent problemer med å finne argumenter for å bruke vold mot andre mennesker ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sier at man kan se på en mann om hvor god han er mot barn, etter hvor god han er mot dyr... Hint, hint. Dropp taperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fan før en dust. stakkars pusen. På grunn av været som er nå, 10 minus og nærmest orkan i vindkastene så slipper vi ikke ut pusen vår og det syntes jeg virkelig ikke man skal gjøre i slikt vær. Nei omplasser gubben heller. Hadde ikke orket å hatt en sånn tosk hengende rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som er dumt om hun "omplasserer" gubben er jo at han etterhvert garantert vil ha samvær med ungen sin.. og da er jo ikke HI der for å "passe på" at barnet har det bra..

 

HI.. Når du først har gått i fella og fått barn med en slik mann, så får du holde ut til ungen din er større før du går..

 

Tenk etter.. ville du levert ungen din til ham alene? Du kan ikke nekte ham samvær på grunnlag av at du er redd for at han kanskje ikke klarer å beherske seg viss det skulle oppstå en situasjon der han barnet irriterte ham..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...