Gå til innhold

Mannen min skal begynne å jobbe på Krigsskolen.. Vi vurderer å ha barna våre i den private barnehagen som tilhører skolen. Noen som har hørt noe om denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ei venninne som hadde dattra si der når mannen gikk KS. Tror de var fornøyde, har hvertfall ikke hørt noe annet. Og vil tro at hvis det hadde vært noe som ikke var bra, så hadde nok KS tatt tak i det.

Det høres fint ut. Jeg tror også reglemanget og tilstandet må innfri kravene fra KS så går utifra at de har det fint, barna altså.

Takk for svar!

Vi har hatt barn der mens mannen min gikk der, han går der ennda, det gjør ikke barnet vårt.

Synes de ikke så vårt barn i det hele tatt, og barnet gårt hver dag det skulle i barnehagen. (Det var aldri problem i vår gamle barnehage). Barnet begynte også å tisse på seg hver dag, og de mente det var fordi barnet kanskje hadde det vannskelig hjemme...... Hallo......

Hva med å følge ungene på do? nei, de ville at barnet skulle be om hjelp selv, og gjorde barnet ikke det så måtte barnet lære det. Flere av de som jobber der virker rett og slett litt "rare" Ikke helt med liksom.....Vil ikke si tilbakestående, men ikke helt oppegående heller.

Vi var som sagt ikke fornøyd og har barnet nå i en annen barnehage.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...