Gå til innhold

Forhold med aldersforskjell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som er i et forhold hvor mannen er eldre? Min er 19 år eldre enn meg... Hva kaller dere han? Gutten min virker unaturlig for meg. Han kaller meg jenta si, kjæresten min osv, men jeg har ingenting å si tilbake. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjæreste er 14 år eldre enn meg (jeg er 33 og han er 47). Han kaller meg: min kvinna, vennen, snygging, sexy, tokfia (når han er oppgitt over meg). Han er jo svensk da.

Jeg kaller ham: skatten min, vennen, kjæresten min, kjekken, vattnisse (når jeg er oppgitt over ham), tøffen, elskling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 8 år eldre, ingen stor forskjell, men merker litt på at vi har forskjellige preferanser når det gjelder tv-programmer og slikt :-)

19 år er litt mye synes jeg personlig, men har 2 venninner som har menn som er henholdsvis 16 og 17 år eldre enn de. Disse forholdene går dårlig, selv om de har vært sammen noen år. Tror ikke jeg kunne hatt en mann som var såpass mye eldre, men kjærligheten har jo ingen aldersgrense ;-)

Synes du kan kalle han for kjæresten din, det er jo det han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er begge i forhold på hver vår kant - så teknisk sett er han noen andres mann og jeg noen andres samboer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid at følelser er "lure" og kan styres. Jeg har møtt mannen i mitt liv:) Uheldigvis er han gift og jeg har samboer... Life sucks sometimes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å gå fra samboer og ta ut separasjon FØR man blir sammen! Blir jo spennende for deg om han har baller nok til å forlate kona til fordel for en som er såpass mye yngre..pass deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...