Endaenbabyønskes Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Hei Jenter! Jeg er nå i uke 36. Var hos JM denne uken og da hun målte magen hadde den ikke vokst siden sist besøk. Skal derfor tilbake om en uke. Er det andre som har opplevd dette og hva opplevde dere? Takk for svar
Plutselig_gravid Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Ja jeg har opplevd det samme. Husker ikke hvilken uke det sluttet å vokse men mener det var før uke 35 en gang. Alt var normalt Grunnen til at symfysemålet sluttet å vokse på meg var at barnet hadde lagt seg godt ned i bekkenet og magen hadde sunket. Så jeg var "høygravid" da rundt uke 32 Livmoren rakk meg såvidt over navlen plutselig, i steden for hadde jeg magen ca ved knærne omtrent : hehe:)
Nr-2-i-magen Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Hei, Sjekket grafen min. I uke 35 og uke 37 var jeg like stor. Dette pga magen sank. I guess. Ingen lege som har brydd seg her iallefall. Hadde økt med tre cm siden uke 32 til uke 35 ser det ut for. Hvor lenge er det snakk om at magen din ikke har vokst da?
Endaenbabyønskes Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2011 Fra uke 32 til 34 vokste det 2 cm (hadde da vokst lite fra uke 28 til uke 32) og fra 34 til 36 ingenting. Magen har ikke sunket og hodet er ikke festet. Synes det er lite med 2 cm på en måned. Husker fra forrige sv.skap at symfysemålet ble noe mindre først i uke 36. Jeg er ikke bekymret, bare litt usikker med tanke på at det er noe nytt man opplever. Takk for svar
1+1+1 Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Opplevde det samme med begge guttene mine.. Jordmor sendte meg til sjekk på føden, og det endte til slutt etter noen dager med akutt-keisersnitt begge gangene faktisk... Sier det ikke for å skremme deg nei! Behøver jo ikke å være noe galt! Bare vær litt obs på "livet" i magen, mtp bevegelser..Til meg var det morkaken som sviktet begge gangene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå