Gå til innhold

22. uker, vondt i kjeven på høyre side og intens hodepine...

Anbefalte innlegg

Er dette normale graviditetsymptomer?

Plagene kommer og går litt, men startet med at jeg våknet en dag i forrige uke og hadde kjempe vondt i kjeven. Det gjorde vondt å spise, senere samme dag fikk jeg intens hode pine som har kommet og gått litt siden.

Har nå vært hjemme et par dager fra jobb på grunn av dette...er det noen som har vært borti dette før?

Må også nevne at jeg fikk akkutt blodtrykksfall på vei til jobben en dag eller to etter dette...det var skikkelig skummelt.

Skal til legen i dag, men må bare høre med dere.

Fortsetter under...

Jeg hadde utrolig vondt i hodet på den ene siden og i kjeven. Ikke noe i tannen så jeg trodde jeg fikk slag eller noe! Det var betennelse i en tannrot så jeg måtte rotfylle. Om ikke legen din har noen forslag så kan du sjekke hos tannlegen?

Kan det være at du biter kjeven sammen, gnisser tenner om natta? I såfall er mitt råd å gå til en kiropraktor eller en manuell terapeut. De går inn å trykker på punkter inne i munnen din og over ørene m.m. Det er grusomt vondt, men det letter iallfall hodepinen:-)

Lykke til Spirevipp:-)

Annonse

Hei og takk for svar.

Har vært hos legen nå, han kunne bare si at dette mest sannsynlig ikke var graviditetsrelatert, men at en blodprøve ville vise om det var noen betennelse i kroppen. Så nå må jeg bare vente på svar.

Han sa at det kunne være bihulebetennelse, men jeg er ikke syk, ikke tett i nesa og ingen feber. Har også vært hos tannlegen nylig, men kun en sjekk og hadde null hull. Nå skal det sises han ikke tok bilder siden jeg er gravid...men tror jeg hadde merket det mer i tannkjøttet hvis det har noe med tennene å gjøre.

Heldigvis ga han meg klarsignal til å bruke Paracet under graviditeten...

Utrolig kjiip og konstant hodepine altså, utrolig kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...