Gå til innhold

Noen som har prøvd sheer cover ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

noen bekjente av min søster som var misfornøyd!! husker ikke hva det var men, jeg ville ikke bestillt nei,

på toppen av det hele så er det jo vanskelig å få riktig farge jo ....

skal man se ut som en klovn? nei takk hehe

Bra og billig, da ville jeg definitivt gått for Tikei:

http://tikei.se/

der kan du bestille prøver først, slik at du er sikker på at du får riktig farge. Jeg har slitt med litt uren hud, men med Tikei og Cosmo får jeg ingen prikker eller kviser lengre...som jeg fikk f.eks med ID.

I og med de har så få fargekombinasjoner så er det nok ikke så lett og få rett nyanse.. at det skal smelte inn i huden og blande seg med hudens naturlige farge hjelper ikke hvis det er fullstendig feil farge.. Hadde satset på et annet merke:)

Noe som ikke så dyrt vet jeg ikke om,selv bruker jeg Glo minerals og er super fornøyd med det og er absolutt verdt hver krone og varer LENGE, eller så har du jo I.D(bare minerals) eller Nilens jord Mineral make-up som også er kjempe gode produkter, Nilens jord er vel litt rimeligere enn I.D..:)

Annonse

Jeg bestilte det for ca et år siden, kan ikke si jeg var spesielt fornøyd. Det blir i hvert fall ikke sånn som på de på tv ;) Synes huden så tørr ut. Eneste jeg var fornøyd med var den "base perfector". Men den også var veldig tørr, så funker bedre med en foundation primer. Uansett, ikke noe jeg kommer til å bruke penger på en gang til! :)

Har hørt litt ymse om sheer cover...

Men jeg har et mye bedre tips! :)

For 9 mndr siden bestilte jeg meg prøvepakke hos http://www.silknaturals.com

...jeg har fremdeles litt igjen..så lenge etter!! :) Og jeg bruker ofte sminke. Ingen irritasjon på hud, får ikke kviser dersom jeg skulle sovne fra det, og du kan tilpasse omtrent akkurat som du vil av fargekombinasjoner o.s.v.

Fikk forskjellige små prøveposer med mineralpudder, også blander man seg frem selv, til den perfekte match. Altså, man trenger ikke en farge for vinter og en farge for sommer :)

Jeg er i hvertfall superfornøyd. Sitter lenge, både pudder og øyenskygger og annet jeg har prøvd. Ikke den værste prisen heller :)

http://www.myaloevera.no/460000630697/produkter/underlag/mineral-makeup-natural

Jeg er superfornøyd med mineralpudderet du ser på denne linken! Det er Aloe Vera-basert, og pleier faktisk huden mens du har det på :) Det gir et naturlig, lett og friskt resultat. Finnes bare i tre farger, noe jeg var skeptisk til i starten. Jeg kjøpte derfor de to lyseste fargene for å teste dem begge (den mørkeste er for mørkhudete, så den var uaktuell), for jeg trodde den lyseste ville bli altfor lys for meg. Men det viste seg at den lyseste var helt perfekt. Den mellomste nyansen bruker jeg kun pittelitt av på sommeren når jeg har fått litt farge, men ellers bruker jeg den lyseste. Jeg har flere venner som bruker den samme nyansen, selv om de i utgangspunktet har litt andre hudtoner enn meg, men vi er alle sammen veldig fornøyde med det.Så man er med andre ord ikke like avhengig av å finne heeeelt perfekt nyanse til sin hud når det kommer til mineralpudder.. :)

Ved kjøp av mineralpudder (og alle andre produkter forøvrig) fra denne produsenten får man 90 dagers full tilfredshetsgaranti -det vil si at du får pengene igjen innen 3 måneder dersom du ikke skulle være fornøyd. En ganske så god deal, man har jo ingen verdens ting å tape :)

Gå inn på linken og sjekk litt da, og se om det kan være noe interessant for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...