Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Er de bare hjemme og snyller på nav? Vet at mange av de jobber som horer men det er jo ikke en normal jobb. mitt innrtykk av tai jenter er at de sammler seg og spiller kort ogvinner og taper masse penger.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Du virker så kort og sneversynt at jeg egentlig ikke har lyst å svare deg, men ok... Det er selvfølgelig stor forskjell på hva de gjør. De damene jeg kjenner fra Thailand jobber i barnehage og butikker. De kan nok sjelden velge og vrake i jobber, og de som kommer hit har ofte ikke veldig god utdannelse. Noen thaidamer jobber sikkert ikke, men de blir nok vel så ofte forsørget av mannen sin som å få stønader fra NAV.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Mange thaidamer jobber i kantiner, som renholdere, i barnehage, butikker etc. Har jobbet sammen med mange damer fra Thailand, jobber som kokk, og har jobbet i flere kantiner. Superflinke damer! Alle står på å jobber rævva av seg, har høy arbeidsmoral.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Så flott å høre! ikke sneversynt bare ute etter å lage bråk. skrevet for å provosere.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 De tar ofte de jobbene vi norske kvinner ikke ser på som bra nok. Renholdere, omsorgsarbeidere på alders/sykehjem, i fiskeindustrien, assistenter i barnehage o.l. Pålitelige ansatte med høy arbeidsmoral, og NEI de snylter IKKE på Nav. Der er vi nordmenn en god del verre(det ser man ekstremt mange eksempel på her inne)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Jeg blir helt matt av holdningen din..( i tillegg til alle skrivefeilene dine), men jeg skal likevel svare. I vennegjengen vår fikk kom det inn ei kjempevakker dame fra Thailand for noen år siden. Kameraten vår møtte henne der nede, og nå har de to vakre barn og er gift. Så, tilbake til spørsmålet ditt.. Vår vakre venninne jobber som tannlege. Jeg har aldri, aldri hørt om at damer fra Thailand samler seg og spiller kort? Merker jeg blir oppriktig provosert av innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 Vet om to menn med thaidamer. Begge damene er noen arbeidsjern, og jobber i renholdsbransjen og på sykehjem og på fabrikk. Begge har to jobber, og står på dag og kveld og fortsetter når de kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 En del av dem jobber på massasjeinstitutter, flere av dem temmelig useriøse. Blant annet fordi de selger sex.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 Har jobbet sammen med flere tai-damer både på sykehjem, renholdsbransjen og i butikk... Mer hardtarbeidende og nøyaktige mennesker skal du lete lenge etter. Hadde ikke nølt med å ansette noen av dem i min bedrift.. HI, derimot.........
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #10 Skrevet 24. februar 2011 jeg jobber på sykehjem, flere damer fra thailand ansatt der.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #11 Skrevet 24. februar 2011 HI her. jeg har skrevet for å provosere.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #12 Skrevet 24. februar 2011 Har skjønt det HI, men vi lar oss dessverre ikke provosere av innlegg med så mange skrivefeil;-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #13 Skrevet 24. februar 2011 OK, hehe. Det klarte du også! gej kom nettopp inn på nnlegget g ble ganske opphisset på vegne av kvinner fra Thailand. De er jo nesten alle minst hundre ganger så arbeidsomme som de fleste nordmenn. Min venninne fra Thailand jobber i barnehage, som hjelpelærer på skole, og studerre på universitetet. Hun har master fra hjemlandet, men den er ikke godkjent her, så hun må begynne igjen på et litt lavere nivå i Norge.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #14 Skrevet 24. februar 2011 En ting du skrev feil HI: Med tanke på hvor mange som faktisk bor i Thailand, så er det ekstremt få som har vært horer. Forresten så er det stort sett bare de gamle grisene på 50-60 år som går med unge thaijenter i 20-åra som har klart å "fange" seg ei dame på horehus. Andre mannfolk klarer å møte dem på normalt vis :-) Og utenom den direkte feilen, så var innlegget ditt så dumt og overtydelig trolleri at det gikk ikke an å bli provosert av det en gang. Bedre lykke neste gang!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #15 Skrevet 24. februar 2011 Det var da ikke vanskelig å skjønne at dette var for å provosere, HI. Men reagerte egentlig mer på alle skrivefeilene dine, selv om jeg vanligvis ikke er den som henger meg opp i en og annen skrivefeil her.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #16 Skrevet 24. februar 2011 min far har seks kompiser i 40-50 årene som er gift med thai-damer (den ene er på sitt tredje thai-ekteskap), og ingen av disse damene jobber. Det er slik de vil ha det, i følge damene selv og kompisene til pappa. To av de har insistert på at damene skal jobbe og tjene egne penger, men de nekter. Disse damene kommer fra fattige kår i Thailand, og føler seg svært rike her i Norge, hjemme skryter de av at de ikke trenger å jobbe. En annen kompis av pappa giftet seg med en bedre stilt dame fra Thailand, og det første hun gjorde da hun kom til Norge var å lære seg språket og etterhvert søkte hun på jobb, men det ville ikke mannen ha noe av. Det endte med skilsmisse og hun reiste hjem for hun ville ikke undertrykkes, hun ville forsørge seg selv. Jeg tror altså det har mer med bakgrunnen og holdningene til hver enkelt kvinne å gjøre, og selvom mitt inntrykk også er at de fleste thai-kvinner som gifter seg med norske menn foretrekker å være hjemmeværende vil jeg ikke dra alle under en kam. På sykehjemmet til min bestemor jobber det et par thai-kvinner, og bedre pleiere finnes ikke! de er arbeidsjern uten like, og de gjør jobben tusen ganger bedre enn de utaknemlige nordmennene som jobber der! men det skal sies at disse er gift med menn fra Thailand, og ikke nordmenn da...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #17 Skrevet 24. februar 2011 som sagt flere ganger i tråden her,så er det nok neppe thaidamene som tømmer nav-kassa for penger. Ekstremt høy arbeidsmoral,og de jeg kjenner elsker å jobbe. Det er verre med feks somalske kvinner osv...tror nok det er en del penger som forsvinner den veien....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #18 Skrevet 24. februar 2011 Alle tai-damene her er skikkelige arbeidsjern. For en holdning. Men, hva jobber du med HI? Nå er vi spente. Men du er sikkert både lege, advokat, ingeniør osv. Hehehe. Alt på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå