Gå til innhold

Er det mange som har barn med RS - virus eller bronkitt nå?


Storesmurf+Lillesmurfene

Anbefalte innlegg

Jeg tror jenta mi har det. Hun hadde feber med litt snørr og ikke noe mer på torsdag og fredag. og etter feberen ble hun mer forkjøla, øyeverk og begynnte å hoste noe forferdelig. Særlig om natta og morgenen. Om hun våkner av å hoste så slutter ikke hosten før ei lita stund, og hun kan hoste til hun brekker seg litt.. Hører at det er tungt nederst i lungene når hun puster inn etter et host. Men almenntilstanden hennes er helt vanlig og grei..

 

Jeg trodde det skulle bli bedre i går, fordi øyeverket hadde nesten forsvunnet helt, og det er bare hostingen igjen. Men i morrest hadde hun vverk i øynene igjen :( Men almenntilstanden er helt vanlig, og ringte legevakta i overigår og de sa jeg skulle se det an på almenntilstanden og om hun får i seg drikke.

 

Hun drikker og spiser bra.

 

Og idag så kommer faren hennes og henter henne med fly, hun skal ta fly i 30 minutter hjem til han. Hun er ikke tett når det gjelder forkjølelsen, det er hosten som er verst. What to do? Jeg må be han om å ta henne med til lege, eller legevakt om det blir verre da eller?

Kan hun fly i de 30 minuttene idag? Huff, flyblettene går vel ikke an å avbestille heller, og han drar nå om ikke mange timer..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvifor vil du sende avgarde eit sjuk barn? RS-virus er jo som sagt smittsamt og. Vent heller til jenta di er frisk før du sender ho til faren. Trur så gjerne at far kan ta seg av ho, men det er ein stor belastning å reise fram og tilbake når ein ikkje er noko frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...