Gå til innhold

Hva tror dere om silikonpupper på ei generelt tynn/slank og lita jente?

Anbefalte innlegg

Du luringen 11:03, du er vel ikke blant de skarpeste du heller?

Jeg VET jo om venninner som har tatt silikon. Samtlige av dem skryter av hvor naturlige de ser ut, mens realiteten er at det lyser plæstikk lang vei. Du trenger ikke å ha Pamela-pupper for at man skal se at det ikke er ekte vare. Og seriøst, jeg ser SÅ utrolig mange jenter med silikon - hvis det i tillegg til alle disse er en masse jenter som har silikon som ikke synes, da må virkelig alle jenter i hele Norge ha silikon snart:)

Jeg har ingenting i mot at jenter tar silikon (utover at vi som kjønn graver vår egen grav ved å stille helt urimelige grav til eget og andres utseende, men de ter en annen diskusjon), men jeg tror mange trenger en liten realitetssjekk når det kommer til hvor "naturlige" de ser ut:)

Fortsetter under...

Tror ikke du bør gjøre det .Så lenge du er så tynn og spinkel som du sier, så kommer de til å se unaturlig store ut, selv om det bare er en C-cup.

Og husk på det at de vil føles noe unaturlig kalde, og at det lett kjennes at det er noe inni der for de som kommer i nærkontakt med deg. Synes heller du skal tenke på de konsekvensene enn hva du har lyst til.

Bare fordi motefenomenet sier at pupper skal være både sore og fake, så trenger ikke det bety at det er så smart.

Jeg kan nesten garantere deg at du kommer til å angre.

Signerer 12:41 og 12:46.

Jeg vet også om mange som synes puppene deres ser veldig naturlige ut, men det er det ingen andre som synes. C-cup hørtes også veldig stort ut når du er så liten og spinkel.

Drit i hva som er mote, eller hva andre sier HI.

Det som er viktig er hva DU vil.

Om du vil ha silikon så sett deg grundig inn i hva du gjør, og om du da vil det så hvorfor i h* skulle du ikke gjøre det da?

..Og C-cup på liten kropp ser ganske lik ut som C-cup på stor kropp ;) Bokstaven på cupen har med forholdet mellom cup og omkrets å gjøre! Så om du er veldig spinkel blir en c-cup ganske normal!

Til dere som sier at det ser så stygt ut, og at det ikke ser naturlig ut; har dere dråpeformet/anatomiske pupper selv? Altså etter en operasjon? Jeg snakker ikke om ballongpupper som Pamela Anderson! Da kan jeg være enig at man ser det er falskt.

Men før dere har prøvd dette selv, eller kjenner noen som har det, og har sett det med egne øyne, så kan dere klappe igjen.

Det lyser misunnelse lang vei her! Kanskje ikke så rart når dere sitter der med utbrukte amme/hengepupper som faller ned på knærne når dere tar av dere bh'n! :)

Nei, det lyser ikke misunnelse av oss som synes at silikonpupper ikke ser naturlige ut. Det er nok en grunn til at vi ikke har det selv, og det er at vi liker kroppen vår omtrent som den er, og at vi ikke synes pupper som ikke beveger seg sammen med kroppen er noe å trakte etter.

Hvorfor skal ikke jeg, og andre, få mene noe om dette uten å ha gjort det selv eller kjenne noen? Gjelder dette alle områder i samfunnet, eller bare dette?

Jeg ser, på trening, i bassenget og på stranda, pupper som strutter selv om man ligger på ryggen, og det er ikke pent. Det er også noe med den "stappfulle" og litt for symmetriske og jevne fasongen som er en skikkelig "give away", i tillegg til hvordan de ikke beveger seg naturlig.

Ikke har jeg hengepupper på knærne heller, men ville langt foretrekke det framfor pupper med silikon.

Kan jeg gjette på at du har silikon i dine, og føler deg truffet fordi du nå er redd for at de ikke ser då ekte ut som du innbiller deg?

Annonse

Det er ikke dere som skriker ut om misunnelse for alt som bare har et veldig sterkt behov for å trøste dere selv etter angeren har sneket seg på da?

Man er ikke misunnelig bare fordi man ikke vil gjøre noe selv. Jeg for min del vurderte det selv etter 3 barn og 3 år med amming, men fdet å miste følsomhet, kjenne at det er noe mellom der som ikke skal være der, og det å miste noe av varmen der gjør at jeg ikke føler at det er verdt det.

Jeg er altså ikke misunnelig, jeg har bare satt meg inn i hva det faktisk vil si å ha silikon og generelt tukle med puppene utover det rosenrøde man så alt for ofte hører når man snakker med folk som har selv.

Misunnelig? I think not!

ingen misunnelse her i gården! Er det så vanskelig å forstå at vi som ikke har silikon kan syns at det ser stygt ut ??

greit nok, sikkert ikke alltid det ser så ille ut, men veldig ofte SER vi det faktisk, selv om dere tror at det ser så himla naturlig ut;-)

Og det er akkurat det, at man ser at det er plastikk under huden, som gjør at noe som fra naturens side er estetisk pent (altås fyldige, naturlig pupper) blir frastøtende og latterlig. og forskjellene trenger ikke være store, men de ER der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...