Gå til innhold

Hva tror dere om silikonpupper på ei generelt tynn/slank og lita jente?

Anbefalte innlegg

Og når kan man bade og slikt? Gå med vanlig BH? Lenge må man gå med støtte-BH?

Jeg har tenkt å ta det om ca en mnd. Jeg prøver å gå opp i kilo først, da jeg er litt for tynn..Jeg er veldig slank og lita fra før av, og har fra naturens side aldri hatt særlig med fett på kroppen. Ikke engang da jeg var gravid..har en 75 A cup nå, og den er det ennå plass i for å si det slik..

Jeg ønsker en fyldig c; tror dere dette blir litt for mye?

Jeg ønsker meg "naturlig formete" pupper, men blir dette vanskelig siden jeg ikke har mye fett/hud å gjemme det under?

Dette bildet av denne jenta ligner litt på hvordan mine pupper ser ut i dag, og hvor "spinkel" min overkropp er. Jeg ønsker dog ikke de puppene hun fikk, da jeg synes de ser falsk ut..:

http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set74.htm

Dette er noen bilder av pupper som jeg ønsker at mine skal ligne:

http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set35.htm

Fortsetter under...

Jeg syntes små damer med store pupper er fnt jeg da :) Fordi jeg er en liten jente på 1.60 cm, veier 50 kg og har en stoor C cup.

Det syntes at det er silikon både med og uten bh, men jeg har jo silikon... så om folk ser det ser de jo bare helt rett ;)

Vanlig bh kan du bruke når arrene / stingene under er grodd. Slik at det ikke blir ubehag av bh med spiler. (og man trenger forresten sjeldent bh med silikon da)

Brukte støtte bh/sportsbh i 3 uker jeg. Så var alt bra ;)

Badet ikke i saltvann eller i basseng den første mnd. Men etter det var det ok ;)

Lykke til ;)

Du har jo lagt ut det samme bilde som pupper du Ikke ønsker og pupper du ønsker deg...

Store silikonpupper på spinkle, tynne jenter synes jeg ser bimbo ut, rett og slett. Naturlig, som i "jøss har du silikon, det hadde jeg aldri trodd!",blir det ihvertfall ikke. Selv om mange sier at det ser sååå ekte ut, så er det ikke vanskelig å se på stranda om sommeren hvem som har ekte vare og hvem som har oppblåsbare.

HI

Jeg vil ikke ha "wooow, DU har silikon ja!"-pupper!

Det er så irriterende at de fleste tror at jeg/mange gjør dette for andres del, og at de tror at det er fordi at jeg vil ha mer oppmerksomhet.

Tro det eller ei alle sammen, men jeg gjør det faktisk for meg selv!

Jeg får heller høre med kirurgen om hva han synes som passer på meg, enn å spørre her inne:-) Ville bare ha en uformell mening.

Kanskje C blir for mye på meg, og tar jeg jo ikke det. Men det jeg vil ha noe som fyller under toppen i hvertfall.

Synd at jeg blir så dømt i vennekretsen om at jeg har dårlig selvtillit, bare er ute etter å fiske etter menn osv, siden jeg gjør dette. (Og det blir nok det de fleste bekjente blir å tenke også).

Men sannheten er det at jeg føler meg ubekvem i å ikke kunne bruke stramme klær, utrigninger, kjoler osv. Jeg har jo faen med brystkassa til en 12 år gammel gutt!

Får ofte komplimenter om at jeg er pen, og det er nok av menn som legger seg etter meg, MEN; dette er altså for meg selv, ingen andre:-)

Det er vel ingen her inne som har mistrodd motivene dine for å gjøre det?

Hvor gammel er du, forresten? Jeg var en liiiten A-cup til jeg var 22 og over puberteten for lengst. Jeg var helt sikker på at puppetoget hadde godt for min del, men så vokste de til en pen B, og etter at jeg fikk barn har jeg nå en fyldig, dog noe mykere, C.

Annonse

HI

Det var ikke meningen å "angripe" noe her inne..Følte bare for å forsvare meg litt, av en eller annen merkelig grunn:-p

Jeg blir 23 år om noen mnd. Jeg fikk ca en cup-str større under graviditeten, men den forsvant fort etterpå, og nå er de små puppene mine faktisk slappe. Jeg trodde ikke de kunne bli slappe engang, siden de er så små! Jeg sendte bilder til kirurgen, da det er et stykke for meg å reise, og han mente at jeg hadde god plass til å legge implatet over muskelen. Selv ønsker jeg under muskelen (selv om det følger med mye mer smerter da), fordi jeg er redd for at det skal se ut som to kuler som er slengt på brystkassa, og at kantene skal vises..Da er det heller bedre med ekstra smerter noen uker. Skal jo tross alt ha dette resten av livet.

Jeg har ingen forhåpninger om å få større pupper, og vet at jeg ikke kommer til å få det heller. Bortsett fra hvis jeg er gravid hele tiden:-p

Min mor og mormor har er likedan, så jeg håper ikke, for å si det sånn...

Jeg også har små pupper.

Og jeg er 30 og de har sett like ut siden jeg var 12.

Men.. jeg har bare bestemt meg for at det er greit. :) Ikke alle er store på det området. Og det passer jo min tynne kroppsform også. Store pupper på en liten kropp kan se ganske kunstig ut...

Jeg synes, om du er som før bildet du henviser til, skal være som du er..Herregud jente. Du kan kle deg som du vil i hva du vil..Og samme hvilke utrigning eller "see-through" bluse du velger, så ser det classy og stilig ut..Og ikke billig "show-off" aktig :o) Det er dritstilig med en så vidt gjennomsiktig bluse og bare BH under og et pencil-skjørt eller smale bukser til....

Likseså kan man bruke store, vide tunicas, eller skjorter/jumpre og liekvel vise at man er slank..Med store pupper ser mange tykke ut i slike overdeler, samme hvor mager man er.....

Og de få ganger man "Må ha" pupper for å fylle ut kjolen/toppen, så har man mange fine "fyll-bher og innlegg...Eller man finner finere alternativ som ikke krever store pupper...

(og jeg har hatt 80E/F og er nå 70D,- og vet så absolutt hva jeg trives best i..Er 180 høy og vektforksejllen er ikke så stor som man skulle tro på disse to bh-størrelsene..Utseendemessig er jeg litt "slappere" enn hva du viser til på "før bildet" men ikke særlig større...)

Hadde selv lyst på innlegg da jeg var yngre, men priser emg lykkelig for at jeg ikke har det..Større utvalg i klær og det er iallefall ikke puppene som plager meg først når jeg er ute og jogger.Som jeg elsker :o)

Jepp.....75A er det samme som 70B eller 65C....

Gitt at cupen på BH en passer puppene...Går man en størrelse opp i omkrets, må cupen NED en størrelse....Går man en størrelse ned i omkrets, må man en opp i cup..De aller, aller fleste kjøper BH er for vide i omkrets.Den skal være STRAM på den ytterse hempen, da BH er vil utvide seg ved bruk..Jeg brukte 80B (mot 80A) til jeg fikk tilpaset og ble da 70D(mot c)......To størrelser NED i omkrets og to cup størrelser opp...SÅ B og D cup er like store altså...Gitt at omkretsen er forskjellig......

Heisann HI!

jeg er og en ganske spinkel sak for å si det sånn. Men jeg er høy da.

er 70b nå og vil ha 70c eller d kanskje. 70d er som hun over her sier ikke så stprt egentlig, er bare forde omkretsen er liten det blir en d og ikke b eller c!

Skal legge inn silikon under muskelen forde jeg har lite fra før, og er såpass tynn at kanten på protesen blir veldig synlig om jeg legger over muskelen.

jeg må vente en måned eller to. *snufs før jeg kan gjøre det, men gleder meg noe helt vanvittig!

Og jeg og gjør det kun for min egen del! Kan ikke vente til jeg og skal få gå på stranden å føle meg vel i badetøy, eller i kjole!

-skjønner godt at du er lei av å forsvare ditt valg. Det er din kropp, ditt tempel og du skal hylle tempelet ditt slik det er riktig for deg!

Jeg bestemte meg for å gjøre dette for flere år siden, men nå føles det som "alle" tror jeg gjør det for å bli mer atraktiv bare forde jeg er blitt singel. Men for meg er det faktisk viktig å trives med kroppen min uansett sivilstand ;)

Annonse

dråpeformet under muskelen, ikke mer bryst enn at puppene og rumpa stikker like langt ut fra kroppen ;) Da blir det naturlig og vakert :) Jeg har fått store bryster, de var perfekte i min ungdom. Mellom B og C, struttet og helt kulerunde. Så ut som silikon uten silikon :P Men etter vektøkning, graviditet og amming, så ser de ikke ut i måneskinn! På sitt største var de DD/E med 95 i omkrets.. Jippi liksom :/ Nå er de 75 C med skikkelig heng... Må få fikset de en gang, men det er mer enn å bare legge inn silikon for min del, her må de justeres opp betydelig først...

Lykke til HI :) Håper du får det du ønsker deg :)

bare sånn av nysjerrighet.

Hvordan ser man forsjell på nødvendig og unødvendig silikon??

Bare sånn at jeg vet hvordan jeg skal se forskjell på grusomt stygge bryster og pene bryster ;)

Da mener jeg at jenter som allerede har bryster ikke trenger å forstørre. Det finnes faktisk jenter som omtrent er HELT flatbrystet eller bare har myggstikk. Noen trives vel med det, mens andre får et elendig selvbilde og ønsker å gjøre noe med det.

Hei :) Jeg tok operasjon i oktober 2008, og har ikke angret et sekund.

Jeg har dråpeformet (anatomiske) så man har ikke mulighet til å se at det ikke er ekte. Jeg er en vanlig C cup nå, og var en A cup før oerasjonen. Jeg la inn 225 i hver. Jeg er 181 høy og veier 68 kg. Det er kun samboeren min og foreldrene som vet dette, og jeg har ikke fått en eneste kommentar av noen. Så gå for anatomiske. Det kommer du ikke til å angre på :) Jeg begynte å tenke tanken når jeg var 20, men gjorde det ikke før jeg var 34. Så jeg brukte lang tid på å bestemme meg, men som sagt, jeg angrer ikke. Endelig kan jeg gå i bikini/tynne sommertopper osv, og føle meg vel.

Lykke til :)

Greit nok det 09:36

Men hvordan ser jeg om det var nødvendig da? Eller skal jeg gå bort å spørre før jeg lager emg en mening om de er fin eller stygg??

Går ut fra folk med silikonpupper ikke går rundt med lapp i pannen om de var flatbrystet før eller ikke ;)

Det jeg syns er litt påfallende, er at 99 % av alle som har tatt silikon skryter av at de ser sååååå naturlige ut, og at INGEN kan se at de er falske...

Men for oss andre så er det SÅ tydelig:)

Min mann, og alle menn jeg har hørt uttale seg om dette, synes silikonpupper er stygt, spesielt fordi de i mange tilfeller ser ut som oppblåste ballonger. Det er verken tiltrekkende eller noe vakkert syn i det hele tatt.

Det tror jeg blir fint! Har selv lagt inn, men er ikke så veldig lav. Er høy og veldig slank (173 og 55-57 kg) Jeg vet ikke hva jeg hadde før jeg la inn, men ikke nok til å få kløft, og hadde bare polstrede bher. Nå har jeg 70 c eller 70 e, er veldig smal rundt livet. La inn 230, og synes kanskje det ble litt lite. Ser og kjennes helt naturlig ut, har blitt et fantastisk resultat. Legen bruker bilder av meg i kataloger, hehe:)

Legg inn dråpe og under muskel for et naturlig resultat. Da får du ikke ballongpupper, som vi som er velgid slanke kan få. Mine er helt myke og ta på, og kan sove på magen.

Gikk med sportsbh i 6 uker, noe herk...

Sikkert fordi ingen kan se at det er silikon, derfor kan faktisk ingen se at de er falske. Du er vel ikke så smart 10.18? Flertallet av de som har silikon, legger ikke inn store inplantater ala pamela, ailar og co. Klart at det ikke er fint med balonger, hvem andre enn glamourfolk med tilhengere synes det? Men de er i mindretall, trodde virkelig at folk skjønte det.

hm di puppene så jo skjeve ut. Trodde man kunne fylle mer i den som er mindre liksom sånn di ble mer like. Ingen pupper er jo helt like da selvfølgelig, men hadde nok blitt sur om mine var så skjeve etter en silikon operasjon.

Jeg er veldig liten og tynn men har jo pupper. Liten c sikkert..men mine henger sånn etter amming at jeg har også lyst på silikon, men redselen for at det skal se verre ut, smertene og hvor tåpelig det egentlig er, gjør at jeg ikke tar.

Men til det du spurte om, ja jeg tror det ser bra ut med silikonpupper på en tynn dame, og det syns vel de fleste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...