Gå til innhold

tenkte jeg skulle høre med dere som har testet positivt :D clearblue, er strek en strek?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tatt minst 4 slike clearblue tester der det har kommet tynn/svak strek..negativ gitt..

da jeg fikk positiv sist (er nå i uke 33) var streken sterk og tykk å kom med engang, bare så du ikke blir meeega skuffa om den streken fortsetter å holde seg sånn/forsvinne..

Var nok ikke ubetydelig med blod, nei. Har blødd som en gris siden i natt... Men egentlig like greit å få det avklart sånn at vi kan gå videre til neste pp. Fremdeles ingen TR hos deg?

her er det ingen tegn til tr! bobbler litt i høyre side, og jeg springer på do for å se om tr har kommet! men neida, bare mye utflod! kjennes ut som om jeg tisser på meg nesten :P

hehe! menmen, får bare vente noen dager til, gidder ikke å teste hele tia, viss jeg venter til helga igjen og ikke har fått tr på besøk, så får jeg ta en til :)

Annonse

Bestillte meg g.tester i går så får vell de i morgen:-) da er det litt enklere e vente:-) er 2 uker over ikm nå, så skjønner ikke så mye:-p menmen!

Får bare smøre meg med tolmodighet :-)

Du er kjempeflink som er så tålmodig! Håper du får betaling for strevet og testen viser en klar og tydelig strek :-) Gleder meg til å høre hvordan det gikk!

ja, tolmodig og tolmodig fru blom :P hehe

neida, må jeg så må jeg :) er ikke værre en det :)

takktakk, blir spennende å se når det nærmer seg helg :)

huff! nå er jeg blitt utolmodig :P hadde håpet at testene var kommet i dag, men neeeida.. så får nok vente til i morgen :P

her springer jeg på do som en galning og kjikker etter blodspor, og holder på å bli gal hver gang jeg tror jeg har fått tr på besøk og det ikke er noooe i trusa :P haha! jaja, får satse på at det er et godt tegn :D

stikkinger i magen er det i allefall ikke mangel på, hverken på dagen eller kvelden! og er ikke jeg gravid nå, så blir det legesjekk! :P

Tror nok sjansen er stor for at du er gravid nå, ja :-) Kjenner jeg er skikkelig spent på svaret ditt, helt utrolig ettersom jeg ikke vet hvem du er... Hehe, vi er litt rare vi prøverne, godt vi har hverandre her på bim. Tviler på at alle andre helt henger med på spenningen og det enorme fokuset vi har for tiden :)

Tror nok sjansen er stor for at du er gravid nå, ja :-) Kjenner jeg er skikkelig spent på svaret ditt, helt utrolig ettersom jeg ikke vet hvem du er... Hehe, vi er litt rare vi prøverne, godt vi har hverandre her på bim. Tviler på at alle andre helt henger med på spenningen og det enorme fokuset vi har for tiden :)

håper det! :)

ja, veet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere her på bim!

for dere kan jeg fortelle alt til! :D og det er veldig greit når du ikke har så mange å prate om slikt til uten om kjærsten som jeg ikke vil fortelle alle "ekkle" detaljer til :P hehe

Annonse

Hei tyrjente88!

Jeg er helt ny på BIM, men kom over denne tråden, og syntes det var så spennende å lese!! Håper det sitter en spire hos deg akkurat nå, og at tanta holder seg laaaangt borte :-)

Gleder meg mye til å høre opptateringen når testene har kommet i posten.

Mye lykke til fra lille meg (jeg er prøver jeg også) :-)

hehe, venter spent jeg også! ;)) Dette er den første tråden jeg sjekker når jeg skal inn på bim å kikke.. Rart for et fellesskap det blir med masse damer som prøver å bli gravid/er nygravide :D

Håper og krysser fingerene for at det er en liten spire hos deg, og ingen kjemisk graviditet! Hold oss oppdatert så snart du vet da ;) Og igjen, masse lykke til med neste testing :)) Så spennende!

Ja, det er rart hvordan vi samler oss :-) så nå gled/gruer jeg meg til testing! Og håper at testene har kommet i dag:-D

men dere gjør hverdagen min og ventingen myyye bedre, gleder meg alltid til å gå inn å lese oppmuntrende ord i fra dere alle sammen, og jeg skal gå inn og fortelle dere hva testen sier med eeen gang :-)

nå har jeg vært på koselig tur med barna i bhg, og koser oss i det fine været :-) men var deilig å sette seg ned med kaffi å pause seg litt;-)

ha en fin dag alle sammen :-D

Kom testene i dag? Skal du i tilfelle teste på morgenurin i morgen, eller river du av en test med en gang (som jeg antagelig ville gjort, hehe)?

Ja, rive av en test med en gang hadde jeg også gjort (er en grunn til at jeg ikke kan ha dem i hus, for bruker dem opp første uka etter EL)!!!

Gleder meg til denne oppdateringen her altså :-D Kribler faktisk i magen min for din del!

nei, det går nok ikke min vei dette her :/ menmen, får bestille meg en lege time i stedet for :P kan ikke gå rundt å være kvlam og ha sånn vondt i magen!

var egentlig ganske sikker på at jeg var gravid, siden jeg ikke har mens, har stikkninger i magen, som kommer takvis..

men jeg tar det med godt mot :D

da får jeg vente til tr kommer, og kjøre på neste runde ;)

ser dårlig ut med 2011 barn, men da får jeg et barn som er født tidlig på året (forhåpentlivis slipper jeg og vente lenge :P )

tusen takk for kjempe støtte i fra dere alle sammen :)

setter kjempe stor pris på dere, og gleder meg til testene deres og mine er positive og vi kan dele dem med hverandre :D

lykke til fremover jenter <3<3<3

ååå så kjedelig a!

har fulgt deg i denne spennende ferden..hmm ja ta en tur til legen, rart du skal være så langt over og ikke få mens..hmm

lykke til da, så håper jeg å se deg her snart igjen..

Uffameg, så tamt! Da får vi slå følge med tidlig 2012-barn :-)

Er jo lov å håpe i hvert fall...

Håper du oppdaterer oss på hva legen sier?

Har litt lege skrekk jeg. Da:-P så skal nok drøye den til etter neste helg før jeg drar til legen :-P menmen! Skal i allefall holde på denne tråden og oppdatere om det skulle skje noe nå fremover:-)

good helg alle sammen :-)

Har litt lege skrekk jeg. Da:-P så skal nok drøye den til etter neste helg før jeg drar til legen :-P menmen! Skal i allefall holde på denne tråden og oppdatere om det skulle skje noe nå fremover:-)

good helg alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...