Gå til innhold

Dette er litt spesielt, er det ikke?

Anbefalte innlegg

I barnehagen til sønnen min er det to jenter som er veldig oppmerksomhetssyke og dominerende, og deres far er helt lik.

Her en dag oppdaget jeg at han har gitt barnehagen et innrammet fotografbilde av seg og døtrene sine, samt et bilde av bare seg selv.

Det er litt spesielt, er det ikke?

Jeg måtte le litt, men samtidig synes jeg at det litt ubehagelig med tanke på de andre ungene.

Disse to jentene får mer enn sin dose av oppmerksomheten i barnehagen, for å si det sånn. De høres best, snakker mest, er alltid lucia eller andre "hovedpersoner".

Og nå blir de liksom forskjelsbehandlet og stilt på pidestall nok en gang...

(Ikke det at det gjør noe, egentlig. Vi skal snart byttye barnehage til gutten uansett, men det er unektelig litt spesielt, er det ikke? Hva hvis alle hadde gjort dette? Da hadde jo barnehagen vært full av familiefotografier, da?)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142947047-dette-er-litt-spesielt-er-det-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ene bildet står i vinduskarmen i "hovedrommet" i barnehagen, og det som er av bare ham er hengt opp på veggen.

Ja, det er bare de som har gjort dette. Finnes ikke et bidle av noen av de andre ungene i barnehagen (bortsett fra veggplakater fra turer de har vært på, eller bursdagshilsener fra avisa) og langt mindre av noen av foreldrene!

Jeg synes jo også at det er noget spesielt! Men det irriterer meg ikke, altså. Jeg bare ler av det ;)

hahaha! jeg må bare le her jeg sitter å leser! Helt utrolig å komme på å gi et bilde av seg selv til barnehagen :)

-er synd for ungene da om de blir opdratt på denne måten..De kommer til å få sjokk den dagen de finner ut at de ikke er sentrum i solsystemet...

Annonse

Haha :) Jo, dette var vel litt snodig syns jeg og.

Da eldstejenta min var ny i barnehagen ville avdelingen hennes at vi skulle lage et fotoalbum med bilder av barnet, søsken og den nærmeste familien. Alle barna hadde sitt eget album. Barnehagen tok kopier (med tillatelse) av noen av bildene og hengte de opp på veggen for en periode.

Det var jo hyggelig det :) Men blir jo noe helt annet dette her da.

Haha! Det er ikke bare litt spesielt. Det er veldig spesielt! Haha! Gi bilde av seg selv til barnehagen? hahaha!!! Jeg klarer ikke å slutte å le her:) Meget spesiell type det der! ;)

Litt synd på jentene er det for de vil nok få seg en aldri så liten kalddusj når de oppdager at universet ikke snurrer rundt deres akse likevel. Den er trasig!

Hehe... Ja, fyren er meget spesiell, det må man kan si ;)

Min mann, som omtrent aldri sier et vondt ord om noen, har faktisk innrømt at han ikke synes denne mannen er spesielt sympatisk. Og det sier jo litt...

Den ene jenta er faktisk så ille at flere av de andre mødrene i barnehagen har søkt om at barna deres skal slippe å gå i klasse med denne jenta til høsten.

Den ene moren har faktisk gått så langt at hun har søkt datteren inn på privatskole.

Og jo bedre kjent man blir med foreldrene til disse to jentene, jo lettere forstår man hvordan de har blitt slik...

Stakar...

off unnskyld. Jeg syns ikke dette var like morro ( ;-) )

For makan, noen burde kanskje si ett eller annet som gjør at foreldrene kan ta et hint? Døtrene blir jo ødelagt... Tenk hvilke utfordring hun får på skolen...

Et profesjonelt bhg ansatt ville kanksje tatt faren til side og sagt at dette blir for spesielt eller sagt på en litt mer ordenlig måte...

Jeg får rett og slett vondt av barna. Et sted har det gått galt...

Sånn når det likevel er mye snakk om mobbing for tiden, disse barna blir nok lett et mobbeoffer...

Annonse

Vet ikke om jeg skal grine eller le!

For bak dette vil jeg kanskje tro at barna blir slik for de ikke er vant til å få oppmerksomheten hjemme da far tar den. Jeg kan se at det er morsomt for barnehagepersonalet men jeg synes ikke man skal helle bensin på bålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...