de tre bukkenebruse Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 har hatt to dager nå med mase rier,første dagen stoppet det etter 1,5 time sånn ca....da var det 5 min mellom hver rie. den andre dagen stoppet det etter 40 min,da hadde det vært 1-og 2 min mellom hver. hvordan blir dette når det virkelig gjelder mon tro =P kommer jo til å tenke på at det sikker går over denne gangen også hehe... er det flere som har opplevd liknende?=)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Ikke opplevd det. I dag derimot kjente ejg tak i ryggen første gang ble SJELEGLAD håper jo det skjer noe snart, men tviler.. ville bare si jeg er misunnelig på deg virker jo som det nærmer seg da nå som du har hatt litt regelmessighet!
de tre bukkenebruse Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2011 tro jeg kan gå slik en stund til =) hehe...men er så irriterende elle hva jeg skal si,da vi har en stykke inn til sykehuset så e det kjipt om vi venter for lenge også hehe =P men det vel modning på gang. har du lang vei til sykehuset?
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Ja skjønner det er kjedelig om det blir bomtur på dere =( Håper det tar seg skikkelig opp da så du ikke er i tvil! Jeg har ca 15 min til sykehuset så heldigivs kort vei på meg om det plutselig skjer noe.. Hadde du det slik du har nå med de 2 andre?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Holder på med maserier nå, har ca. hvert 3-5 min men varer ikke mer enn 30 sek +.....ikke er de veldig vonde heller men jeg kjenner de selvsagt godt nederst i maven og har litt vondt i underlivet, nedpress tror jeg. Er vel bare tull...så jeg ringer ikke føden....skal prøve å legge meg nå og krysser fingrene for at det tar seg opp i løpet av natten:) Lykke til dere andre som venter....
de tre bukkenebruse Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2011 nei,har ikke hatt det slik med di to andre. det har vært slik at jeg har tenkt at viss det ikke gir seg om en halvtime så ringer jeg føden men da har det stoppet hehe...
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 Da sier jeg lykke til, til begg dere! Jeg har ingen fødselstegn ennå =( men håper jo da gleder meg til oppdatering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå