ønsker * magetroll <3 Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 jeg testa på kveldsurin etter mye kaffi vel og merke! men måtte seff teste siden jeg er en uke over i dag.. fikk en tynn svak strek med clearblue, og den ser blå og ikke grå ut.. noen som har opplevd det samme?
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Får du til å ta bilde? Og ja har opplevd det, både i positiv og negativ forstand. Men streken må ha bredden som skal være før at den skal være positiv.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2011 hmm! jeg kan se om jeg får tatt et bilde straks streken kom etter 1 min, så har ikke gått lang tid før jeg såg på den.. den er der fortsatt etter 2 timer!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Ja du må vise bilde kan ikke si noe før jeg har sett det Det er så vannskelig med disse testene, men er den virkelig positiv så skal du bare tusle ned på nærmeste legekontor og be om blodprøve
ønsker * magetroll <3 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2011 ææsj, jeg hadde for dårlig kamera til å ta bilde nå, og sambo reagerer nok om jeg tar med meg speilreflekskamerae inn på bade.. har ikke sagt noe til han enda.. så får enten vente til i morgen eller til han har lagt seg hehe men har to tester til.. ene digital.. men jeg tenkte jeg skulle vente å se det litt an før jeg bruker den! hadde håpt å bli gravid nå da.. skulle egentlig hatt termin på fredag som kommer!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2011 tok en test til i dag tidlig som var negativ! så nå skjønner jeg ingenting http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/591533 har lagt ut bilde av begge to
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Jeg tok en test på tirsdag som viste en syltynn strek (liksom bare ene kantlinja av der streken egentlig skulle vært). Tok en ny test i dag, og den var negativ :-( Var sikkert for tynn den streken da, ettersom hun over sier. Bestilte billigstrimler på nettet i dag. Mye billigere, og jeg har mista litt trua på CB... Håper det ikke var falsk alarm til deg, tyrjente! Hold oss oppdatert :-)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 Synest den testen CB PLUSS skal ut av marknaden. Dreper gleden til mangen synest jeg.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. februar 2011 #10 Skrevet 24. februar 2011 Synes den clearblue digital er lettest. Står enten gravid eller ikke gravid, og slipper da og sitte og tyde streker! Hvilken rute var til teststreken, den til høyre?
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 24. februar 2011 #11 Skrevet 24. februar 2011 Hei, på visitt fra 2.trimester her. Må si meg enig i vaskedama her, CB Digital er helt klart det enkleste å forholde seg til. Koster litt penger, men da slipper man å gå å tyde uklare svar. GRAVID eller IKKE GRAVID. Det å prøve å bli gravid, er for mange en stressende periode. Mitt beste råd er, å slappe av å prøve å ikke fokusere sånn på det. (Vet det ikke er enkelt!) Ellers å leve sunt, som du ville gjort om du var gravid. Ikke test før mensen uteblir (kan fort bli dyrt om man tester tidlig) Det som skjer, det skjer Lykke til alle sammen!!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2011 jeg er en uke over ikm da.. og irriterer meg over at jeg har lang syklus fra før.. 36-37 dagers, og viss jeg plutselig skal gå opp til langt over 50 dauer jeg! håper den blir positiv etter helga da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå