Gå til innhold

Dere som har hatt MA/SA - hvordan vet man om man hadde infeksjon i livmor? Redd for ikke å kunne bli gravid igjen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en spontanabort i slutten av desember og fikk livmorbetennelse etterpå, 4 uker etter. Jeg fant ut fordi jeg fikk vanvittige smerter i livmoren og gikk til gynekologen, der de tok noen prøver og fant betennelse på dyrkning og ble satt på antibiotika.

Jeg spurte om det med å bli infertil, og selvfølgelig kunne det skje, men de sa til meg at med denne type infeksjon, så pleide det å gå greit, selv uten behandling. Men de fleste fikk heller ikke smerter, og slett ikke sterke smerter som jeg fikk..... Lurer veldig på om det har gått greit der inne eller ikke, for måtte slutte på antibiotika da jeg reagerte på dem.

Lykke til!

Hei!

Jeg fikk heldigvis ikke noe infeksjon etter min SA, men jeg fikk først en infeksjon i eggstokkene for ca 2,5 år siden hvor jeg fikk en skikkelig hestekur. Da hadde jeg voldsomme smerter der eggstokkene sitter..

Så fikk jeg en kraftig infeksjon i livmor etter siste fødselen som er for 6mnd siden. (Har to barn)

Det ble masse styr da første antibiotikaen ikke hjalp, å smertene ble så sterke at jeg lå i fosterstilling mens jeg spydde. Da var det på sykehuset for å ta ultralyd, hvor de da fant masse væske i buken. Fikk da nye medisiner, å da hjalp det heldigvis etter noen dager..

Jeg har heldigvis fått to flotte barn, så om jeg nå skal ha blitt skadet der nede, så har jeg hvertfal de! Men jeg håper ikke jeg er blitt steril da.. Selvom sjangsen er der når jeg har hatt to så kraftige infeksjoner... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...