Gå til innhold

hva får man betalt som en salgsfremmer? ser man ned på dem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg håper ikke du velger jobb ut fra sosial status - en jobb er en jobb, og trives man er det aller viktigst. Noen har ambisjoner og trives med å ha noe å strekke seg etter, for andre fungerer det bedre å ha en grei jobb man trives i, for så å kunne gå hjem om ettermiddagen å ta ordentlig fri.

Jeg har jobbet som salgsfremmer og trivdes godt. Det er ei stund siden, så jeg kan ikke si noe om lønna. Det er trivelig, man møter masse folk, og det er artig å se når man gjør noe som funker i butikken.

Dessverre eier jeg ikke kremmerånd, så når det ble snakk om mer innsalg og mindre innfylling, sa jeg takk for meg. Det er sikkert mer status å være selger, men jeg trives dårlig med å "pushe på" noen produktene mine og forhandle og styre på. Da synker jeg heller i gradene og trives:)

Lykke til. Kanskje nettopp du er en knall selger:D

du høres lik ut som meg... du over her! jeg føler jeg velger lett vei hele tiden fordi jeg setter så mye begrensninger for meg selv. derfor virker salgsfremmer som en enkel jobb for meg.

ble usikker nå men har lyst å prøve.

men lønna driver meg men vil ikke starte helt i bånn

22:42 her.

Jeg vil tro at salgsfremmerjobb er en grei plass å starte, selv om du skulle ha ambisjoner. Om du har den kremmerånden som man bør ha for å bli en god selger, antar jeg at firmaet vil legge merke til deg og et opprykk vil være innen rekkevidde.

Om du ikke har lyst på opprykk, er det fremdeles en enkel og grei jobb hvor du gjør ditt beste, så er du ferdig. Regn med litt variasjon på arbeidstidene, i perioder er det kampanjer og mye jobb på hver butikk, andre perioder er det stille og rolig og man blir kanskje tidlig ferdig. Jeg hadde fast lønn, men jeg vet at mange skriver timer.

Jeg tenker også sånn, kanskje man burde presse seg lengre og utvikle seg mer. Man stagnerer jo innenfor komfortsonen, og jeg er flink til å holde meg innenfor den. På den annen side, jeg gidder ikke å halvgrue meg til å gjøre ting jeg ikke kan hver dag, hvis det ikke er på et felt jeg brenner for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...